2. Sezon 6. Bölüm

1K 73 105
                                    

Tamam.

Tamam ne miniğim.

Yarın doktor randevu alalım babacım, bebeğimizle tanışalım. Sizi seviyorum ama benim kim olduğumu unutmayın!

ÇAÇIN KOLAY KOLAY AFFETMEZ, BURNUMUZDAN FİTİL FİTİL GELECEK BU YAPTIKLARIMIZ!

Aferin babişlerimize... Gelin öpün bebeklerinizi ben uyuyucam!

Sizi çok seviyorum....

Sizi çok çok çok seviyorum miamu...

_______________________________________

Çağın odada doktora gitmek için hazırlanıyorken, tekrar kusunca dinlenmesi için randevuyu ertelemişlerdi.

Uyur uyanıklık arasında odada bir hareketlilik hissetti Çağın.

Nona... Ne işin var burda?

Nona: Lavaboya gitmem gerek diyerek zor izin aldım Nicodan... Seni çok merak ettim bebeğim..

Beni mi yoksa bebeği mi nona?

Nona: Çaçınım... Gözlerime bakıp tekrar sor sorunu diycem ama çok vaktim yok.

Nona: seni ve oğullarımı çok seviyorum. Doğacak bebeğide kimden olduğunun hiç önemi yok çünkü senin bebeğin... Yani ona aşık olucam...

Özür dilerim Nona... Giorgio lâ olanlardan sonra... Lütfen benide anla!

Nona: şişt ben yanındayım, korktuğum için sesimi çıkartamıyordum ama işin ucunda sen ve bebek var! Ölsem bile ardından çeklimem.

Nona:Çok mutlu bunak şimdi. Ama test diye ısrar ediyor, soyu batsın! Babalarının haberi olmadan testi yaptırmanın bir yolunu bulmuş.

Ne? Delimi bu adam? Nicom hadi babası onu öldüremez ama... Die babam onu yaşatmaz Nona!

Nona: ölmesi umurumda olmaz ama... Oğullarımın başı derde girsin istemem. Beni dinlemiyorlar lütfen sen uyar anları.

Çağın Nona ya sarılıp öptü... Bahçeden bağırış sesleri yükseliyordu.

Git nona... Hızlı ol!

Nona: Seni, sizi seviyorum miamu....

Deli lâ bu moruk, valla bak! Diego bunu parça pinçik doğrar... Ne bok yesem bilemedim... He gülüm en aklı selim Diego... Okadar hak verdim ki şimdi...

Bir Alex piçi vardı hatırladın mı? İğyyşşş bak içim bulandı aklıma gelince... Yok aga Nico.. Ona demem gerek!

Bir süre sonra Diego odaya geldi. Gözleri ile bir tuhaflık olup olmadığını kontrol etti.

Ooo babiş, bizde öğrendik artık... Lütfen karşında Çağın var aloooo...

Demedim lâ tamam...

O bağırış çağırışlar neyin nesiydi? Nona uğradı yanıma özür diledi gitti. O pislik için.

Akıllı olunca oğlum, kamera var şimdi aptal gibi yoo görmedim denmez... Uyandırıyım, ayık ol!

Seni rahatsız mı etti miniğim?

Hayır, Nona o günde o pisliği durdurmaya çalıştı. Ben nona mi seviyorum.

Tamam bitanem, bunların seni üzmesine asla izin vermem artık!

Nico nerde!?

Miamu.... Beni mi özledin?

Yeni Ailem bxbxbHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin