Korkma olur mu? Seni asla bilerek bırakmayız.... sen bizim eksik yanımızsın....
Sensiz asla tam olamayız....
Bir daha bu kadar üzgün görmek istemiyorum seni anlaştık mı miamu?
-Söz söz babacıklar hadi beni izleyin nasıl akullanıyorum bakın....
Kalbimizde gözümüzde sende bitanem....
——————————————————————
Diegodan
Gece uykumu bebeğimin ağlama ile karışık inlemesi böldü... sanırım yine kötü bir rüya görüyor....
Yatağının yanına vardığımda alnı ter içindeydi meleğim köyü rüya görmüş diye düşünürken elim alnına gitti....
Ben en kötü kabusuma uyandım şuan... Bebeğim ateşler içinde yanıyordu.... hemen kucakladım....
-Baba... baba... üşüyorum sayıl Çağına....
Tamam meleğim geçicek...
Nico Nico aşkım uyan çabuk uyan....
Nico yerinden sıçradı eşine ve kucağındaki bebeğine baktı....
Ne oldu? Hımm Bebeğim..... iyi ....
Aşkım yanıyor Çağın!!!
Hemen duşa sokalım sen doktoru çağır gerekli malzemelerle derhal gelsin...
Tamam Bebeğim hemen....
-Baba bırakma.... sayıl sayıl... çok soğuk....
Geçicek babacım , baba sana duş aldıracak... hemen iyileşiceksin...
Bir yandan Çağını soymaya başlamıştı...
Çağın halsizlikten sadece ağlıyordu...
-Baba kötü baba su kötü... üşüyor Çağın...
Hem babasına kızıyor hemde koynuna sokuluyordu.
Suyu ayarlayıp oğlu ile birlikte girdi suyun altına....
-Dondu Çağın babaaaaaaa
Yapma Bebeğim iyi olacaksın söz...
-Çok sokuk baba Çağın iyi olucak baba döz verdi...
İyice sokuldu diegoya .... Diego ateşin biraz düştüğünü anlayınca suyu kapatıp bebeğini havlusuna sardı. Nico girip küçüğü kucağına aldı hemen...
Sen üstünü değiş hasta olma Sevgilim ben Bebeğimi giydirip yatırım doktor gelmek üzere....
Biraz Sonra doktor çantası ile geldi... ateşini ölçtüğünde 39,5 gördü... duşa rağmen hemde...
Serum takıp ateşi düşürelim önce.... kan alıp tahlile yolladı yarım saate sonuç çıkar ilacı ona göre yazalım dedi...
Diegonun aklı çıkmıştı.... ya uyanmasaydı....
Tahliller temizdi yeterli beslenmediği için ağır egzersizle vücudu bağışıklık sistemi çökmüştü.
Egzersiz doktorun kibarlığı aşırı sex yaparak Bebeğimizin böyle olmasının suçlusu bizdik.
-Baba.... babaaa midem bulanıyor....
Bir kova getirdi Nicom, bende başına destek oluyordum. Kustu ama çoğunluk boş boş öğürdü......
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yeni Ailem bxbxb
Literatura FemininaYetimhanede büyümüş bir gencin kendini bir anda İtalyan mafyası iki adamın bebeği olarak bulmasını ve gelişen olaylar age play ve eşcinsel evliliklerin normal görüldüğü bir evren