Miamu... Her halin eşsiz. En güzel halin bu dağılmış halin olabilir.Minik öpücük verip kucakladı sevdiğini. Diego da peşlerinden üst kata çıkıyordu.
Çağın mayışmış bir şekilde Nico nun boynuna sokulmuştu.
Uyuma sevgilim, küveti doldurup biraz daha sevelim mi seni?
Arısız adam, arsız! ..... Olur.
Ne be içimdeki ergeni durduramıyorum azmış o azmış!
Arkadan Diego nun kıkırtısı geliyordu.
_______________________________________
Malesef hamilelik benim ergenliği bitirmiş a dostlar! Sızıp kaldım. Valla bunlar kesin Fanfiini finfon yapmıştır.
Yuh o mu ne? Aga oooo şimdi biz yetimhanedeyken yardımcı ablalar kocaları ile akşamki renkli pazenli yatak odası hayatlarını böyle şifreleri.
Çanta mı köfteyi! Heh işte ağız alışmış seviştiler diyemiyor elit elit... İçimizdeki Fikirtepe çocuğu işte naparsın.
Neyse ben niye yatakta tekim lan! Dur tirip atarım ben burdan. Hadi takip et inelim bakalım ne var ne çok.
Ayy götüm! Bende biliyorum kafamın içindesin gel işte ne uzatıyorsun?
Çağın kalkıp tuvalete gitti. Hamilelikte birlikte bir çiş sorunu vardı ve daha bebek minicikti. Kesin ilerde bezlenicekti bu gidişat onu gösteriyordu.
Rahatlayan çağın üstüne bir short tşört geçirip merdivenlerden aşağıya indi.
Nicom.... Dıe..... Nerdesiniz?
Helen: Günaydın küçük Bey. Kahvalrını nereye getirmemi istersin?
Benimkiler nerede? Fark etmez neresi kolayına geliyorsa olur.
Helen: Nico Bey özel sekreteri ile Çalışma odasında önemli bir telekonferans görüşmesi yapıyor.
Helen: Diego Bey de....
Burdayım sevgilim. Sen uyanana kadar hasta dosyalarımızı diğer doktorlara pasladım.
Günaydın aşkım. Niye tek uyanıyorum ben hımm?
Oyyy mis kokulum benim. Tüm gün hafta seninim bebeğim. İstediğin gibi trip at! Şimdi yemek vakti.
Hııı akıllı babişim benim. Çok acıktım zaten bende hemen yiyeyim.
Helen, banada bir kahve lütfen! Nicolarada servis yapın bunalmıştır o şimdi.
Sen hep o kocanı düşün, bu küçük tabi niye düşünücen gece kimbilir neler yaptın biricik kocanla?!
Sen varya küçük adam! Offf çok tehlikelisin! Verelim örgütü sen yönet harcanıyorsun burda!
Siz benimsiniz benim! Örgütünde benim! Öfff Baba ya çok fenasın.
Diego kahkahalarla gülüyordu.
Manipüle ettin sayılmaz! Ya.... İstemiyorum pis örgütümüzü!
Hadi hadi bilinç altında neler varmış benim bebeğimin? Gece sen uyuyunca....
Eee ben uyuyunca ne oldu ne?
İki kocamın olmasının avantajını kullandım diyelim +18 miniğim.
Küsücem, gör bak küsücem! Azgın kıskanç bir ergenim ben! Ayıp ayıp!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yeni Ailem bxbxb
ChickLitYetimhanede büyümüş bir gencin kendini bir anda İtalyan mafyası iki adamın bebeği olarak bulmasını ve gelişen olaylar age play ve eşcinsel evliliklerin normal görüldüğü bir evren