Süpriz...... ben Çağını özledim sizde belki özlediniz diye düşünüp kısa bişi attım ortaya görüşürüz ✌️———————————————————————-
Selam 👋
Naber? İyidir dediğini duydum... kış geldi harbi lan...
Beni özlemişsin yazar öyle diyor... bende seninle konuşmayı...yani seni tabi seni özledim...
Neyse hızlı özet geçicem.... lan Demirle tanıştın mı? Kral çocuk !bu yazar bizi konuk oyuncu attı Söz kitabının içine.....
Yoo babalarıma sarkmadı diye demedim. Oda varda azcıcık mini minnacık...
He lan ondan sevdim... kendi babişi var, sadıklar benimkiler bana onunki ona aga bizde böyle....
Arada buluşucağız çok özlersen ordan bul beni... aynen irtibatı koparmayalım....
Ne diyordum; hımmm heh okul bitti ben hala Bebeğim fantastik bişi bez kısmını attık.
He emzik duruyo.... oğlum o bildiğin bağımlılık cokcok emdikçe mümtalası oldum...
DİE kızıyo ...." Bebeğim bu bir bağımlılık kendine yeni bir çeşit uyulturucu yarattın."
Ba ba... bana diyor, ben bi size bağımlıyım diyorum Sonu malum yatakta bitiyor...
Popişim iptal azgın oğlum bunlar teke tekte alırımda çiftte kündeye geliyorum....
Hayat bana güzel be.... Nicomun kuralları olmasa.....
Şimdi şöyle oldu; dinliyor musum sen yoksa .... aman neyse.....
Ben Diego annişimle çalışmaya başladım staj filan neyse çocuk bölümünü seçti çaçının....
Koca adam oldu emzik emiyor çaçınnn!!!! Lan DİE çık çık aklımdan şurda kankamla.....
Kankayız dimi lan? Siktiler ,diktiler, kaçırdılar hepsi sende şişştt...
Gene koptum la ne anlatıyordum? Heh eyvah biz tabi böyle arada ofis fantezisi yaparız sanıyordum....
Dum işte.... Nico babam oldu çocuk... zaten tüm gün beni göremiyor, öpemiyorken Diego ile ofiste 🔥yasak dedi...
Ne dedi ne dedi? İşte tam bunu sorguladım...dedi ya la demeyeydi iyiydi.. dedi...
Yetmedi ofislere özel kamera kurdurdu... bak bak bahaneye bak;
"Miamu ben seni ve babanı çok özlüyorum dayanamıyorum."
He la koskoca mafya babasının düştüğü haller... seviyorum lan ben bu adamları... oyy yerim...
Çok uzatmayalım gidip yiyesim geldi. Ne be ne içimdeki azgın ergen ölmedi .... o hep bizimle aga....
Çok şükür dinimiz amin.....
Özlemişim be seni... aslında sen yoksun hahaha biliyorum lan deli doktoru olmak için mi okuduk kendimi düzelte bilirim dedim...
Ama iyi geliyor bu bana, sana iyi gelen vücuduna zararlı değilse şans yararlıdır!
Yaz bunu bir çaçın atasözü olarak geçsin tarihe....
Diego: Bebeğim kendinle gerçekleştirdiğin derin sohbetin bitti ise yemeğe gitmek için seni bekliyoruz.
Balık oğlum en sevdiğim mezeler... ve artık rakı hacı...
Diego: selam söylüyor Nicomda öpüyoruz iç sesini hadi bebeğim...
Duydunuz sesi .....
Ha unutmadan Demirle babası Oğuzalp İtalya'ya tatile gelsinler yazar... he ben özlerim bunları...
Çaçın kaçar agalar.....
İrtibatı koparmayalım ✌️
Şişttt bölüm değildi ama bitti uyandırayım!
Söz de özel bölümlerde görüşürüz ✌️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yeni Ailem bxbxb
Chick-LitYetimhanede büyümüş bir gencin kendini bir anda İtalyan mafyası iki adamın bebeği olarak bulmasını ve gelişen olaylar age play ve eşcinsel evliliklerin normal görüldüğü bir evren