Nico... Nicommm nolur ölme! Ölmeyin! Bizi yalnız bırakmayayım lütfen!
Şiştt bitanem, unut onu sana sapa sağlam dönücez söz veriyorum.
Onu görünce deki, bebeği onu çok özledi.
Söylerim babacım, şimdi gel seni güvenli yere götüreyim. Aklım sende kalmadan anneyi kurtaralım.
Çağın...
Efendim babam!
Şifre panik odasının şifresi Çağın. Tehlike hissettiğin an kendini oraya kapat!
_______________________________________
Operasyon Diego
Sevgilim, bugün için çok teşekkür ederim. Beni çok mutlu ettin.
Boynunun altına bir öpücük kondurdu Atilla. Keyifle kahvesini içiyordu.
Hep burada mı kalıcaz sevgilim? Birde bebeğimiz için oda seçmedik henüz bir haftamız kaldı.
Ati: Sen seç beğen alalım aşkım. Hiç bir eksikleri olmasın.
Ati: Yunanistan da yaşıycaz sevgilim. Malum tüm paramı ölü olduğum için babam yönetiyor.
Ati: O Nico denen it ölünce tüm örgütü babam yönetecek bizde seninle aşkımızı yaşıycaz.
Ama biliyorsun dayım benden nefret eder! Ya gücü eline geçirince bizi ortadan kaldırmak isterse? O nerde ve sen bu kadar ona nasıl güveniyorsun?
Ati: O da burda İtalya'da. Yapamaz... Ama haklısın zaten senin yönettiğin bir oluşumu bize tehlike ola bilicek birinin eline bırakmak ahmaklık olur.
Diego kahve fincanın üstünde gezinen parmakları sayesinde morsa alfabesi ile Ata Dayısının işin içinde ve burda olduğunu da iletti sevdiği adama.
Ve son mesaj operasyon için son 10 dakika dedi Diego.
.
.
.
Tom özel tim içeriyi çoktan halletmişti. Dılarıda Nico ve kalan tim üyeleri tek tek indiriyorlardı onları.Şimdi tüm yakışıklığı ile bir kaç adım ötesinde ona gülümseyerek bakan sevgilisine gülümsüyordu Diego.
Geç kaldın!
Trafik vardı anca bebeğim!
Atilla elini beline atıp silahına davranmak istediğinde Nico çoktan onu kıskıvrak yakalamıştı.
Naber Ati? Geberdin sanıyorduk hortladın! Ama üzülme bu kez emin olucam tam olarak ölü olduğundan.
Ati: Kaybettin hahahaha ölsemde sen kaybettin. O bana aşık beni seviyor! İntikamımı alıcak!
Şey o konu biraz karşık be kuzen!
Seni nasıl bulduğumu merak etmiyor musun? Bu arada Ata denilen puşt ve ortakları şuan derin bir çukurdalar sevgilim. Fotoğrafla garantiledim.
Tom: Merhaba Die. Seni yeniden görmek harika!
Senide Tom! Nicom bebeğim.?
Dediki anneme söyle bebeği onu çok özledi.
Ati: Hayır hayır! Sen benimsin benim! Senide o piçinide geberticem duydun mu Diego hahahaha!
Ati: Tek adamım Filiz mi sanıyorsun? Aptallar! Onu ve doğmamış bebeğinizi de sizden alıcam duydunuz mu?
Nico ne saçmalıyor bu adam! Nico Çağın!
Güvende bebeğim korkma blöf yapıyor.
Ati: Hahahaha Arasana hadi Ulaşmayı dene köpeğine hadi!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yeni Ailem bxbxb
ChickLitYetimhanede büyümüş bir gencin kendini bir anda İtalyan mafyası iki adamın bebeği olarak bulmasını ve gelişen olaylar age play ve eşcinsel evliliklerin normal görüldüğü bir evren