2. Sezon 30. bölüm

771 58 65
                                    

Teşekkürler miniğim, bizden vazgeçmediğin için.

Kim gazını çıkartıcak ilk kim olmak ister?

Diegom olsun hak etti esaret hayatı ile bunu.

Merhaba babacım ohhh aynı çağın kokuyor. Ben Diego baban seni çok seviyorum.

Şimdi miniğine Nico yaklaştı saçlarını kokladı öpmeye kıyamıyordu.

Merhaba küçük prenses, ben Nico baban... Hoşgeldin güzelim tanrı dualarımızı duydu ve bize sevgilimizi kopyalayarak hediye etti.

Şapşikler...... Sizi çok seviyorum.

_______________________________________

Bir kaç hafta sonrasında normal düzene geçilmişti evde. Tek farkla Çağın kuskançlığı.

Evet yanlış okumadınız Çağın hem Çağlaya deli gibi düşkündü, hemde onu babalarından kıskanıyordu.

Kendi kızını yeni gelen kardeş misali kıskanıyordu. Diego ve Nico onun bu hallerini çok sevimli buldukları için kızdırmaktan geri durmuyorlardı.

Sabah kahvaltısında Çağla yandaki beşikte mışıl mışıl uyuyorken üçü kahvaltı yapıyordu.

Bebeğim lütfen şu peynirdende yermisin?

Yiyorum zaten merak etme sevgilim.

Kuş kadar yiyorsun annecim. Sonra minik kızımız aç kalır daha çok Yemen gerekiyor.

Duydun mu? Eskiden ye bebeğim sağlığın için lazım derlerdi! Şimdi kızımıza süt olmaz!

Montofon ineğimiyim ben be! O mu ne? En verimli kaliteli sütün alındığı bir inek çeşiti!

Gül ya valla gül! Bende ağlanıcak halime gülüyorum artık. Ahayyy saldım gitti.

Çağın şu sütünü de içermisin bitanem! Hiç yardımcı olmuyorsun bize sevgilim.

Ahanda bu son damlaydı! İzle bak!

Çağın elindeki çatalı sertçe masaya bıraktı. Ona göre çok sert babalarına göre çok sevimli bir şekilde bakıyordu onlara.

Benim elimden bu geliyor beyefendi! Alın siz emziren çok biliyorsanız yeter be!

Bebeğim, düzgün konuşa bilirsin.

Konuşmuyorum, yeter sizin kızınızsa benimde kızım. Yiyorum inek miyim ben sadece onun sütünü düşünüyorsunuz!

Haklısın sevgilim!

Haklıyım tabi.....

Bir süt anne baka biliriz Nicom, Çağında çok yıprandı haklı ne dersiniz?

Ciddi mi bu? Ciddi... Bıktılar işte oğlum, alıcaklar kızını senden. Böyle başlıyor bu işler!

En son ne zaman öpüştünüz? Tutku ile yok! Yapma çaçın! Doldurma bizi hadi yapmazlar!

Çağın kafasının içindekilerle baş edemiyceğini midesindekiler ağzına gelince anladı.

Lavaboya gidip kapıyı kilitledi hızlıca! Rahatladığında dışarıyı duymuyordu aklına kızı geldi.

Artık böyle şımarıklıklar yapamazdı! Onu kimse ondan alamazdı! Kiliti açıp dışarı çıktı.

Babacım iyimisin? Çağın bana bak lütfen!

Daha önce hiç böyle öfkeli ve kızgın bakmamıştı onlara.

Sevgilim doktor çağıralım mı?

Yeni Ailem bxbxbHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin