Siktir.... Siktir git... Duydun mu siktir git.....
Gözleri karardı son gördüğü endişeli gözler yine Diego nundu....
Başı direksiyona sertçe vurdu ve bir daha kalkmadı...
Çiftlikte acı bir kırna sesi yankılanıyordu!
Tom, derhal yedek anahtarlar acele edin! Ona bir şey olursa biz diye siz diye bir şey bırakmam Nico!
________________________________
Diegodan
Yedek anahtarları hızlıca getirmişti Tom....şuan bebeğimden dağa önemli hiç birşey yoktu.
Yıllardır bu şekilde atak geçirmemişti. Ayni acı şeyleri ne yaşasın, nede yaşayalım istiyordum.
Bu kez bende suçluyum. Nico yu nede Giorgio babamıda dinlememeliydim. Benim miniğim ailemizin büyümesine karşı çıkmazdıki.
Kandırılmaya, ondan saklanmasına tepki verir dediğimde beni dinlemediler. Nicom son kaçırılma olayı sonrası Çağını kaybetme korkusu ve kaygısı ile mantıklı düşünemiyor.
Bu korku onu saçma sapan davranışlara itiyor. Şimdi bu haldeyiz, yine bir hastane odası baygını bir Çağın.....
Bizi affetticek mi? Eskisi gibi olabilecek miyiz? Ödüm kopuyor.....
Şimdi önceliğimiz miniğim.....
Miamu.... ben....
Sakın! Sen ne Sevgilim? İşte senin sonucun hah! Yine burda perişan bir Çağın yatıyor.
Yapma Sevgilim, Canım yanıyor onu kaybedemem.... onsuz bir hayat...hayır....
Yatakta kıpırdanan bir Çağınla konuşmaları bölünmüştü. Gözlerini yeniden o patlak flororosan ışığına açan Çağın panik olmuştu.
Gözünü açar açmaz elindeki serum sakinleşmesine hiçte yardımcı olmuyordu.
Bebeğim... Bebeğim sakin babacım.... bayıldın sadece .....
Midem.... kusucam çabuk...
Nico hızlıca bir kap getirdi, Çağın bomboş midesini kusarak rahatlattı. Yorgunlukla yatağa geri düştü.
Nicom Doktor.... çabuk!
Hemen hemen Sevgilim....!
Çağın ağzına uzatılan pipet yardımı ile bir kaç yudum su içti. Gözlerini DİE dikip neden diye sorguluyordu.....
Doktor ve Nico içeriye girdi. Doktor kontrolünden geçirdiği Çağın için konuşmaya başladı.
Doktor: öncelikle geçmiş olsun... hafif bir baygınlık geçirdiğinizi düşünmüştük. Geldiğinizdeki yapılan tahliller aksini gösteriyor.
Ne ne demek o Bebeğimizin nesi var?
Doktor açık konuşun! Çağınımın nesi var?
Doktor: Bizde şaşkınız tibbi kayıtlarında bununla ilgili bir bilgiye rastlamadık. Çağın bey hamilesiniz!
Ne dedi lan doktor? Neymişim dur dur gülmüycem puhahahshaha hamile mi dedi lan tıp çok ilerledi aga bunlar çocuğu bana koymuşlar puhahahaha
Hahaha hahaha.... iyi hahahaha iyi şakaydı ha! Ohhhh çok güldüm. Şimdi doktor neyim var?
Doktor: Sizde hekimsiniz, çift cinsiyetli hastalar hakkında bilginiz vardır, sizde onlardan birisiniz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yeni Ailem bxbxb
Chick-LitYetimhanede büyümüş bir gencin kendini bir anda İtalyan mafyası iki adamın bebeği olarak bulmasını ve gelişen olaylar age play ve eşcinsel evliliklerin normal görüldüğü bir evren