Bana veda etmenin sanada zor geldiğini biliyorum... birlikte çok şey yaşadık... her anımda yanındaydın...
Tüm saçmalıklarıma mantıksal bir açıklama bulma çabanı, benimle gülmeni ağlamanı unutmayacağım....
Seninle birlikte bu yolu yürümek çok katlanırdı... şimdi semin Çaçının büyüdü...
Belli bu deli benim kadar iyisini zor yazar ama yeni yeni Çağınlara destek olur birlikte güler birlikte eğlenirsiniz he belli mi olur....
Hayatımda olduğun görünmeyen ellerinle elimi tuttuğun için teşekkür ederim...
Kime mi Te allahım ya sana işte okuyorsun ya Yok yok gider ayak bozmuyorum sinirimi....
Seni seviyorum 💕
Sevgiler çaçın......
------------------------
Geldik mi zurnanın zırt dediği yere.... aradan 5 yıl geçti bu öküz yazar üşendi yazamadı neymiş veda etmek zaten çok sormuşta etme yani....
İşte pişmiş tavuğun başına gelenden az hallice şeyler yaşadım tamam... en son bu beni hamile bırakır diye ödüm bokuma karışmadı değil....
Sonra bir havaya girdi filan şükür unutturduk o fikri.... pipim var lan benim....
Ooo bu yıllarda neler oldu neler.....
Öncelikle son 3 yıldır koca adam olarak sevgililerimle yaşıyorum...
Dikkatini çekti mi SEVGİLİLERİM istediğim her an şımara biliyorum hala çok çok seviyorum ve seviliyorum... bol bolda sevişiyoruz....
At binmeye gidiyordum en son hatırla bir önceki bölüm smut öncesi öküz araya serpiştirdi.....
O unuttu ben unutmam!!!
Dedişim sayesinde bir sürü madalyam var o kadar ilerlettim... ablan star Bebeğim işte abin her neyse....
Prens ve ben.....
Sonra İtalyanca'ya ağırlık verip babişlerimin önerisi ile kursa gidip grameri filan söktüm işte...
Bu yıl psikoloji bölümünden mezun oluyorum... henüz alan seçmedim Diegom çok belli etmesede çocuk bölümünü seçmemi istiyor....
Çok seviyorum bu adamı tatlı bir gerginliği var...
Birazdan mezuniyet töreni için çıkıcam seninle doğru düzgün vedalaşmak istedim...
Merak etme çok mutluyum.... sayende.... hakkın ödenmez aga....
Bebeğim kendi mezuniyetini kaçıracaksın hadi ama.....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yeni Ailem bxbxb
Romanzi rosa / ChickLitYetimhanede büyümüş bir gencin kendini bir anda İtalyan mafyası iki adamın bebeği olarak bulmasını ve gelişen olaylar age play ve eşcinsel evliliklerin normal görüldüğü bir evren