Bölüm 41

1.4K 79 7
                                    


Zihin en büyük hapishenedir...

Kilidi olmayan asla dışarı çıkamadığın......

Çağın kendi hapishanesinde......

———————————————————————

Çok özledim, çok özler, bebek o, baba......

Koşarak sarıldım canını yakmadan kokladım, öptüm saçlarını.... kokladı beni....

-Ohhh Çağın aynı baba ..... tamam Çağın teyk ettik biz hıçk onları.... tayam tayam onlar bırakmaz.....

-Bağırma Çağın bıyakır diyorsan bıyakıylardı... başım çok acıyor Çağın......

Gözlerini kapattığında yere çöküp hıçkırarak ağladım.... toparlayacaktım mecburdum...

Çaçın bize tutunmuş minicik elleri ile ikna etmeye çalışıyor kırgın terk edilmekten korkan büyük Çağını, o çocuğu.....

———————————————————————-

Diegodan

Sevgilim..........

Kafamı çevirdiğimde gözleri yaşlı kollarını gelmem için açmış bir Nico bana bakıyordu....

Düzelicek, ne gerekiyorsa yapıcaz.... daha çok sevileniliyorsa bir insan......

Derin bir nefes aldı, göz yaşlarını sildi ....

Dahada çok sevicez..... Tanrı bize bir şans daha verdi.... bunu ıskalamam....

Çok seviyorum sizi çokkkkk.....

Şimdi kalkıp birşeyler yiycek, sert bir kahve içip.... doktor olan kocamla konuşucaz....

Serseri ikiside benim.....

şu hayatta beni güldüren ikinci kişi....

Hayır bu Bebeği yatakta yatan ne yapıcağını bilen ama yapamayan anne....

Bana diğeri lazım.....

Boynu öptüm üst üste.... sımsıkı sarıldım....

Azcık daha böyle kalalım söz onu sana hemen vericem.....

Nicomun dediği gibi yaptık... şimdi pedagog arkadaşımın ofisinde kahvelerimizi içiyoruz....

Christy

Çok yol katetmişsiniz... bu tip travma tetiklenmeleri normal, ama bu kadar uca gitmesi intahar DİE......

Farkındayım..... objektif olmak adına ikinci bir görüş istedim.....

Çocuk çok terk edilmişlik, istenmeme, her an ilk gözden çıkartılacak olduğunu beynine kodlamış.....

Rüyalar ufak ufak bunun sinyalini vermiş aslında......

Çok yakın olunca fark edemedim.... Nicomun vurulması ona aşırı düşkünlük sevimli geldi göremedim....

Peki Christy ne yapıcaz?

Sakin olucaz.... zaten bir fiziksel iyileşme süreci var.... zorlu bir fizik tedavi.....

Önerim age play ilaçları....

Ne nasıl.....?

İyileşmesi öncelikle bedensel güçle başlar.... çocuklar Çağın bitik halde.... sıfırlanması lazım....

Yeni Ailem bxbxbHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin