2. Sezon 5. Bölüm

1.1K 86 148
                                    

Bebeğim, sende doktorsun,  biliyorsun...ben idare ederim... Lütfen sen iyi ol Nicom da bunu ister zaten...

Gidip dinlen sen....

Belkide benimde buna ihtiyacım var! Yalnız bebeğimizi düşünüp onu diğer köşeye yatır babacım, çok deli uyuyor çünkü.

Diego farkı olmadan kullandığı cümle ile tebessüm etti ve çağının dediğini yaptı.

Çok yorgunlardı... Şimdilik sorunları erteleyip uykuya teslim oldular...

______________________________________

Ertesi sabah çok erken bir saatte midesinde ki yanma hissi ile açtı gözlerini. Derin nefesler alarak kaçınılmazdan kurtulmayı planlıyordu.

Malesef sadece bir dakikalığına başarmıltı. Hızlıca yataktan kalkıp kendini kol özetin önüne attı.

Biraz kustu, çoğunlukla boş boş öğürdü. Sırtında hissettiği şefkatli ellerle biraz olsun rahatladı.

Miamu... Daha iyimisin?

Çağın dolu gözlerle olumsuz başını salladı. Kalkıcak hali bile yoktu.

Gel sevgilim ! dikkat et başın dönebilir. Yüzünü yıkayalım mı?

Kollarını boynuna dolamıştı. Gerçekten de başı çok dönüyordu.

Başım dönüyor, yıkamasak olmaz mı? Lütfen...

Şuan öyle öpülesi, öyle sevimli görünüyorduki Nico kendini dizginleri.

Sen bana yasla sırtını bebeğim. Ben senin için halledicem. Şimdi hafif mideni zorlamayan bir kahvaltı edersin.

Iıı.. Kusarım! Yemiycem...

Omuzlarını silkiyordu. Nico çağına aşık aşık bakıyordu.

Peki babacım, yemezsen hasta olursun ama doktor olan sensin.

Biraz uzansam, öyle yesem?

Saçlarına öpücük kondurdu. Çağının... Boynunu öptüğünde çağın ıslaklığı fark etti.

Nico çaktırmadan göz yaşını sildi. Oğluna dönüp.

Güzelim, sen uzan burda ben hemen hazırlayıp tepsi ile buraya getiririm. Yorulmazsın.

Diego nun yanına uzandı. Nico mutfağa indi.

Hadi hadi konuş, şimdi bir yerin şişmesin! Affetmedik çüş. İki kucağa çıktık diye...

Özlemişim ha! İyi be iyi yumuşamadık, daha ne boklar dönüyor öğrencez.

Emredersin! Yüzde vermem! Tamam kesersin götlerini... Aslansın! bi sal aga hamileyim ben... !

Hahahaha yemedin mi? Olsun denemedim demem🫰

Çağın... Sabah sabah kendinle kavga edecek enerjiyi nerden buluyorsun bebeğim?

Götümden... Şöyle giren çıkan siz olunca banada kavga edecek alan olarak  götüm kalıyor oldumu yarrammm...

Diyemedim ya la... Unutma Diego'nun pisikopatlık seviyesine ulaşa bilmiş bir fânî tanımadın.

Bak psikoloji eğitimi aldım, öyle hayal et.

Kimse totişime düşkünlüğümü sorguluyamaz kapiş.

Siktir.....

Hızlıca banyoya koştu. Tekrar aynı rütin.

Bu sefer başka şefkatli dokunuşlar.

Yeni Ailem bxbxbHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin