*Bu bölümde +18 sahne mevcuttur. Rahatsız olacaklar varsa şimdiden uyarıyorum. O kısmın başına geldiğimizde ben tekrar belirteceğim. Orayı okumak istemeyenler o kısmı atlayıp diğer yerleri okuyabilir.
Eftelyanın gözünden okuyoruz, iyi okumalar.*
Dün muhteşem bir gün geçirmiştim. Akşama kadar Bilgeyle beraberdim. Beraber gelecek yaşantımızı hayal etmiştik. O dakikalar, hayatımda geçirdiğim en güzel dakikalardı. Şu okulu bitirdikten sonra bu lanet evden de babamdan da kurtulacaktım. Ve hayatımın kalanını aşık olduğum kişiyle birlikte geçirecektim.
Duyduğum sesle beraber daldığım hayallerden sıyrıldım:
"Eftelya!"
Babamın gür sesi bütün evi inletmişti. Odamdan çıkıp salona geçtim. Koltukta oturuyordu. Ben kapıda beklerken o oldukça sessizdi, telefonuna bakıyordu. Geldiğimi görmedi mi acaba?
"B-baba."
Kafasını telefondan kaldırıp bana baktı. Az önce beni çağırırken sesi çok gür ve sinirli çıkmıştı ama bakışları hiç sinirli değildi. Sorgular bakışlarla sakince bakmaya devam etti. Bir şey mi yaptım? Demin beni çağırıp şimdi de susuyordu. Öylece sessizce ayakta bekliyordum, ikimiz de birbirimize bakıyorduk. Babam sıkılmış vaziyette iç çekip sessizliği bozdu:
"Söyle, dinliyorum."
"N-neyi?"
"Eftelya kafayı mı yedin, dalga mı geçiyorsun? Geldin baba dedin kaldın. Eee, baba ne? Ne söyleyeceksen söyle, işim var."
"Baba, beni çağırdın ya ondan geldim."
"Ben mi çağırdım?"
"Evet."
"Ne zaman?"
"Şimdi, daha demin."
"Seni falan çağırmadım ben."
Şaşırmış şekilde bana bakıyordu. Ne demek çağırmadım? Demin gür sesiyle evi inleten ben miyim? Dalga mı geçiyordu benimle?
"Baba çağırdın, az önce."
"Çağırmadım diyorum Eftelya aklından zorun mu var? Hadi, seninle uğraşacak zamanım yok. Haa bu arada iki gün yokum haberin olsun. Şehir dışında işim var. Ben yokum diye sakın eve geç geleyim falan deme."
"Tamam."
"Çıkacağım birazdan, para bırakırım."
"Tamam."
Biraz daha durdum orada. Sonra sordum:
"O zaman gideyim mi odama?"
"Git git. Niye geldiğini de anlamadım zaten."
Odama gittim. Delirmiş bu adam. Hem beni çağırıyordu hem de çağırmadım diyordu. Neyse, boşvermeye karar verdim. Telefonuma bir bildirim geldi:
Bilge: Aşkım günaydınn❤️ Cerenle Barış bugün lunaparka gidecekelermiş. Ceren bana yazdı siz de gelsenize diye. Gidelim mi? (10.43)
Eftelya: Günaydınn❤️❤️ Gidelim gitmesine de Cerenler bizi biliyor mu ki? (10.43)
Bilge: Onlar beraber olmadığımıza hiç inanmadılar ki, başından beri biliyorlar bir şekilde. (10.44)
Eftelya: O da doğru. Gidelim o zaman, kaçta gidecekelermiş? (10.44)
Bilge: İki gibi orada olacaklarmış, biz de buradan bir buçuk gibi buluşuruz istersen öyle geçeriz. (10.44)
Eftelya: Tamamdırr❤️ (10.45)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Okyanus|GxG
General Fiction|TAMAMLANDI| Bir okyanustayım, boğuluyorum... Hayatındaki boşluk ve anlamsızlık hisleriyle boğuşan Bilge, ailesine ve okuldaki zorbasına karşı da mücadele vermektedir. Nefret ettiği zorbasına karşı yavaşça değişecek olan hisleri, Bilgeyi dibine çeki...