20

667 43 5
                                    

*Eftelyanın gözünden okuyoruz, iyi okumalar.*

Bugün babam gelecekti. Gelmesini hiç istemiyordum. Yine her dakika diken üstünde durmak istemiyordum. Hızlıca hazırlanıp okul için evden çıktım. En azından sabah sabah görmeyeyim onu. Neyse ki henüz gelmemişti. Okula vardığımda Bilge henüz yoktu. Beklemeye başladım, sınıf yavaş yavaş doldu ama Bilge gelmemişti. Normalde geç kalmazdı. Hemen mesaj atıp nerede olduğunu sordum. Ders saati gelmişti neredeyse ama mesajıma da dönmemişti.

Başına bir şey gelmiş olabileceğinden korkmaya başladım. O sırada benim arkadaşlarım bile çoktan gelmişti. Doruk kalmıştı sadece. Aradan çok geçmeden o da geldi. Büyük bir enerji ve neşeyle:

"Selam gençlik." Dedi. Diğerleri de konuşmaya devam etti:

"Ooo, paşamızın bugün keyfi yerinde."

"Günaydın Doruk, ne bu mutluluk sabahın köründe?"

"Valla mutluyum, anlatacağım da bize bir günaydın yok mu Eftelya?"

"Günaydın."

"Bu kadar mı?"

"Kuş mu kondurayım Doruk? Kırmızı halı mı sereyim?"

"Aslında fena olmaz. Çünküü bu kardeşiniz muhteşem bir şey yaptı."

"Ne yaptın?"

"Bizim ibneye haddini bildirdim."

Kalbim patlayacak gibi atmaya başlamıştı. Ne diyordu bu gerizekalı?

"Ne yaptın!?"

"Hakettiğini verdim."

Ayağa kalktım, sinirle bağırdım:

"Doruk lafı uzatma! Ne yaptın!?"

"Amaann Eftelya bir sakin ol ya. Hepinizin beğeneceği bir şey merak etme. Şimdi biz nefret etmiyor muyuz bundan?"

"Ediyoruzz" diye bağırdı hepsi bir ağızdan.

"Evet ediyoruz. Bunun mahvolmasını istemiyor muyuz? İstiyoruz. Pekii bu gerizekalının en başından beri korktuğu tek şey ne?"

"Eftelya?"

"Hayır."

"Erkekler?"

"Hayır gerizekalı, ailesi. Ailesinin öğrenmesi. Ben de ailesine ve okula onun lezbiyen olduğunu yaydım. Dün özür dile dediğimde dileyecekti. Şimdi o düşünsün."

"Ne!!! Doruk sen ne yaptın!"

"Ne yapmışım Eftelya, dün ona onu mahvedeceğimi söyledim."

"Gerizekalı herif!"

"Bana ne bağırıyorsun be! Tebrik etmen gerekir. Senin yapamadığını yaptım!"

"Ulan iki kuruşluk aklınla sen ne yaptığını sanıyorsun!"

"Lan bana ne kızıyorsun. Delinin zoruna bak! İki günde iyilik meleği mi kesildin? Daha geçen gün sen tehdit etmiyor muydun bunu!?"

"O başka bu başka. Senin şu an nelere sebebiyet verebileceğinden haberin var mı?"

"Eftelya haklı gibi, çok ileri gitmişsin kanka." Dedi Talha.

İrem de "Talhaya katılıyorum Doruk, biraz fazla olmuş bu sanki."

Doruk sinir dolu bir kahkaha atıp konuştu:

"Abi siz şaka mısınız ya. Okulun başından beri hep beraber değil miyiz bu işin içinde? Şimdi günah keçisi ben mi seçildim?"

Okyanus|GxGHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin