o Benim

325 21 2
                                    

Baha'ya dokunmaya çalıştığım an arkadan bi el beni tuttu, bizden biri değildi. Bana koşan Malike

"Git! " diye bağırdım. O kaçarken nasıl bi malaklık yaptığımın farkına vardım.

"Kızı bırak!"

Sese döndüm. Bu alışık olduğum sırıtkan Brush değildi. Yani ona benziyordu ama onu hiç böyle görememiştim. Tam bir suçlu gibi bakıyordu. Nasıl demeliyim, Seni öldüreceğim der gibi bakıyordu.

Resmen bunu yüz şekli yapmıştı Adam psikopatın tekiydi ben bile korkmuştum.

"Yok yaa." dedi arkamdaki puşt ve beni önüne siper edip iyice sarıldı.

Tiksintiyle suratımı buruşturdum. İnsanların bana dokunmasından nefret ederdim herif sarılıyordu.

"O kızı hemen bırakacaksın." dedi ama arkasından 3-4 adam ona koşuyordu. Gözlerimi büyütüp bağırdım,

"Brush! Arkanda!"

Tam arkasına dönüp silahı onlara doğrultacağı sırada James ona silahını dayadı,

"Sen elindekini bırakacaksın." deyip güldü.

Kaşı, burnu, ağzı hatta kulakları bile kanıyordu. Bu durumda nasıl gülebiliyordu anlamamıştım. Başka bi adam Brush'a silah doğrulttu ve James bana doğru geldi.

Koşmak istiyordum ama mum gibi kalmıştım orda. Adam gelip silahıyla yüzüme geçirdi. Yavaş çekim gene olmuştu ve bu iğrençti çünkü ağzımdan fışkıran kanları görmek hiç hoş değildi.

Belki kan ağzından çıkmamış da olabilirdi. Kulağım uzun bi çınlama geçiriyordu, gözlerim kendi kendine kapanıyordu, Suratımdaki yamulma hissi çok yüksekti suratımın yarısı silahda kalmış gibiydi.

Başımı yere eğdim ve çınlamanın geçmesini bekledim ama adam bana tekrar geçirdi. O kadar sert vurmuştu ki yere düşüyordum keşke de düşseydim adam birden bacak arama tekme attı. Ellerimin üzerine düşüp acının vücuduma yayılışını bekledim.

Tamam biliyordum bu erkekler için daha zordu çünkü erkekler erkeklere bunun acısını bilerek yapıyordu. Bu zamana kadar hiç bir kadın orasına tekme yememiş olmalıydı ki bu duygu sadece erkekler için geçerli sanıyorlardı.

"Küçük kaltak seni polise vermeyeceğim." deyip bana eğildi ve kalk der gibi vurdu doğrulmaya çalıştım,

"Hadi kalk bakalım!"deyip tekrar vurdu.

Ellerimle yerden destek aldım tekrar kalkmaya yeltendiğimde o manzarayla sadece uğultu ve nefes alışımı duydum.

Baha yerdeydi, bi kaç adam Malik'e ve Baha'ya tekme atıyordu. O an gözlerime perde indiğini hissettim. Artık ben yoktum.

"Şimdi ne yapacaksın küçük kuş?" deyip James gülmeye başladı karnımı tutup sendeleyerek kalktım ve ona yürüdüm beni itti üzerine düşüyordum ki tuttu.

"Hadi bana marifetlerini göster."

Ona baktım. Ne olduğunu anlamadan adamın gırtlağına doğru atılıp sertçe ısırdım. Adam çığlık atarak düşerken ağzıma kan tadı dolmuştu. Ağzımdaki parçayı tükürdüm.

*Brush*

James boynundan kan fışkırarak yere düşerken ağzım açık kalmıştı resmen. Bizim Türk, adamın gırtlağını sökmüştü. Hem de dişleriyle. Bana silah doğrultan adamın ona baktığını farkedince ona vurdum ve silahını alıp arkamdaki adamlara sıktım.

Malik'e baktığımda oda aynısını yapmıştı ve bi adama silah doğrultmuştu,

"Bırak onu!"diye bağırdı. Bağırdığı adam Baha'nın boğazına bıçak dayamıştı.

"Onu keserim! İndir silahını!" diye bağırdı adam. Malik ona atılmıştı ama bi ses onu durdurdu

"O Benim avım."

Ses Kelly'den çıkmıştı ama inanamamıştım. Adamın yanına ilerledi,

"Yapma. Onu öldürürüm!"

Kelly dinlemiyordu adamın kaçmasına fırsat vermeden elinden bıçağı aldı ve karnına batırdı. Adam acıyla inlerken gözlerinin içine bakıyordu. Bıçağı sertçe yukarı çektı. Gözlerime inanamıyordum.

İnsanları incitmekten korkan kız yok olmuştu resmen bıçağı daha yukarı çekti adam son nefesini verip gözünü kapadı.

PS; Bu hikaye Twd tw ve spn replikleri içermektedir bilginize yani filmleri bilen varsa daha doğrusu dizileri garipsemesin

Çünkü Ben Aptalım.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin