Media: Derin Yılmaz
İyi okumalar ziyagillerriimmmmmmm
--
"Bitmedi mi ya?"
Derin bana bıkkın bir şekilde baktı. "Kızım abartma be, bi regl oldun. Ne bu vücut ağrısı?" Regl olmadım, Atlas bırakmadı diyemedim tabi.
Atlas bana yandan bir bakış atıp sırıttı. "Saçlarımın her tanesi bile acıyor." Atlas kolunu omzuma atınca göğsüne yaslandım. Çağrı her zamanki gibi uyurken Derin sinirle bana bakıyordu. Kendisi regl sinirini bana atıyordu.
"İyi misin balım?" Diye sordu, yalandan bir şekilde gülümseyerek "Çok." Dedim.
Arabanın durmasıyla kafamı Atlas'ın göğsünden ayırıp etrafa bakındım. "Geldik, hadi inin."
Devrim tarafından kibarca kovulduktan sonra arabadan indim. Kollarımı geriye atıp açtım. Esneyerek gözlerim etrafta gezdirmeye başladım. "İki saat sonra dersim var. Bu nedenle duşa gireceğim." Dedi Derin. Bana verdiği mükemmel bilgi üzerine kafamı onaylarcasına salladım.
Derin eve girerken Çağrı uyanmış ve çoktan arabadan çıkmıştı. Çağrı ile konuşmamasından anladım ki, ikisi ayrılmış olabilir. Bu akşam dertleşme gecesi yapsak iyi olacak...
Atlas arabadan çıkıp tam önümde durdu. "Ben de eve geçeceğim, akşam zaten görüşürüz dimi?" Kaşlarımı çattım. "Benim dersim yok, uyumayı düşünüyorum." Dedim. Atlas benim duyabileceğim bir biçimde kahkaha attı.
"Aynen, kesin dinlenirsin."
Kurduğu cümleden ve alayla çıkan ses sonundan dolayı kaşlarımı çattım. "İşimiz mi var?" Atlas iki elimi de tuttu. Baş parmaklarıyla ellerimi okşadı. "Annem sana hediye yollamış, onu kargodan alacağız." Yüzüme yerleşen sırıtmaya engel olamadım. "Ne ara yolladı ya?" Sırıtarak Atlas'a baktığımda Atlas bir elini elimden çekti. Burnuma işaret parmağıyla hafifçe vurup tekrardan elimi tuttu. "Bilmiyorum, sadece bu gün alın dedi."
"Yolun ortasında cilveleşmeniz bitti ise arabayı geri vermeye gideceğiz."
Çağrı her zamanki gibi oyun bozanlık yaparak mükemmel anımızı bozmuştu. "Devrim ile gitsene amını siktiğim, neden benle gidiyorsun?" Çağrı olmayan saçını işaret parmağına sardı. Ardından kıvırtır bir pozisyonda Atlas'a öpücük attı. "Sensiz gidemiyorum yakışıklı."
Kahkaha atarak başımı Atlas'ın omzuna gömdüm. Atlas ellerini saçıma götürüp gülerek saçımı sevdi. Kafamı geri çekip Çağrı'ya baktığımda Atlas'a tek gözünü kırptığını gördüm.
Atlas ellerini saçımdan çekince ona bakındım. Çenemden narince tutup kafamı hafifçe kaldırdı. Dudağıma buse kondurdu. "Gitmezsem Çağrı beni hiç bırakmayacak balım. Eve geçip hazırlandıktan sonra sana yazacağım."
Yüzüme yerleştirdiğim gülümseme çok uzun sürmedi. "Ne yapıyorsunuz? On saat bitmedi konuşmanız. Arabayı durdursaydım bari mazot boşa gitmiş olmazdı." Devrim şoför koltuğundan seslenince Atlas tamamen benden ayrıldı.
Atlas Çağrı ve Devrim yanımızdan ayrıldığında Ceylin ile beraber eve doğru ilerledik. "Galiba Çağrı Atlas'a aşık." Dedi, dış kapıya gelince gülerek ayakkabımı çıkardım. "Bence de, itiraf etse de kurtulsak." Dedim.
Evin içine girip ayaklarıma inek desenli peluş ev ayakkabılarımı giyindim. Elime kurbağa desenli peluş ev ayakkabılarını alıp Ceylin'in önüne koydum. "Bunlar çok tatlı, nereden çıktı?" Diye sordu. "Derin böyle şeyler sevdiği için bir sürü almış."
"Derin demişken, o iyi mi?" Diye sordu. Kaşlarımı yukarıya kaldırdım. Ceylin ile beraber odama doğru geçtik. El valizini kenara koyup yatağa oturdum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Konser
ChickLitEğlencesine gidilen konserde bir insanın hayatı değişebilir mi? Unutulan anılar adına nasıl birine aşık olabilir?