L.S| ON DÖRDÜNCÜ BÖLÜM ♣ EVİM SENİN KALBİN OLMUŞ

10.9K 651 119
                                    

Selam ballarım. Umuyorum hepiniz iyisinizdir.

Okuduğunuz saati en azından bu satıra not edebilirsiniz.

22K olduk hepinize sonsuz teşekkürler. 💙💚

Sizinde izleriniz olsun istiyorum bu kitapta. İzlerinizi bırakmanız önemle rica olunur.

Lütfen yorum yapın. Lütfen.

Keyifli okumalar.

ON DÖRDÜNCÜ BÖLÜM ♣ EVİM SENİN KALBİN OLMUŞ

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

ON DÖRDÜNCÜ BÖLÜM EVİM SENİN KALBİN OLMUŞ

♣♣♣

Yazar Anlatımıyla

Oturduğu sandalyenin üzerinde rahatsızca hareketlenip ellerini birbirine kenetleyip karşısındaki TEM görevlisi Hakan'ın beyaz perdeye yansıtılan projeksiyonda gösterdiği yüzleri inceliyor söylediklerini dikkatle dinliyordu Altay. Göreve gideceklerdi ve düşmanlarını tanımaları gerekliydi ve bu görevide Hakan yerine getiriyordu.

"Terör Örgütü'nün kilit isimlerinden. Şu an Mersin'de..." Birbirine kenetli ellerini açtığında dirseğini çatılı kaşlarıyla sandalyenin kolçağına yaslayıp çenesini sıvazlayarak dinlemeye devam etti Altay.

"Hakan abi, sikmeye gidiyor muyuz gitmiyor muyuz? Sen önce onu söyle." TEM görevlisi Hakan elindeki kalemi yavaş bir hareketle indirirken Altay'ın bakışlarıda yanında oturan Ömer'e kaydı.

"Bilgi sahibi olmadan kimi sikmeye gidiyon lan?" Hakan'ın sözleri Kartal timinin bıyık altı gülmesini sağladı.

"Kanları hızlı akıyor Hakan ondan bu heyecan." Halil'in keyifli sesi duyulduğunda Altay yavaşça elini havaya kaldırıp susmalarını işaret edip oturduğu sandalyede dikleşti.

"Gerekli izinler alındı mı?" Hakan, Altay'ın sorusu üzerine başını salladı. "Hallettim. Başkan ve şube müdürüyle görüştüm." Altay sakince başını salladı.

"Devam et Hakan." Hakan projeksiyona döndüğünde ekip yeniden ciddi bir edayla Hakan'ı dinlemeye devam etti.

"Mersin'in A. İlçesinde müstakil bir evde barınıyor yanında gerillaları var aldığımız istihbarat böyle," Hakan parmak uçlarını birbirine değdirdi ve Ömer'e nazaran güldü.

"Sikmeye gidebilirsiniz Kartal."

Hakan'ın gururlu sesi üzerine Altay avuç içlerini diz kapaklarına yaslayıp oturduğu yerden kalktı. Kartal timide onunla beraber kalkmıştı. Altay ekibin üzerinde gezindirdi keskin bakışlarını. Hemen hepsi bunun için heyecanlıydı fakat Aslan somurtuyordu. Nefret ediyordu bu adamları temizlemekten önceleri büyük keyif alıyordu şimdilerdeyse bıkkınlık vardı. "Sikicem bir bitmediler. Bok var sanki. " Kendi kendine söylendi Aslan yeşil beresini düzeltirken.

LACİVERTE SÜRGÜN Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin