Selam!Bu bölümde bayramdan mütevellit benim gönlümden koptu.
Hepinizin bayramını mübarekler, eyifli okumalar dilerim ballarım.
♣
♣
ÖZEL BÖLÜM ♣ 4
♣
"Solmadan gel artık aşkımın Lalesi, olsada konuşsa kalbimin dili... Böyle bir aşk görülmemiş dünyada ne geçmişte ne de bundan sonra da arasalar bulamazlar rüyada göremezler seni yazdım kalbime."
Mutfakta Oğuz'a meyve püresi yedirirken Altay'ın sabahın yedisinde çıkan neşeli sesine Lale'nin, babası ona şarkı söylediği için attığı kahkahalar ve çığlıklar eşlik ediyordu. Oğluşum ise bayık bayık suratıma bakıp kirpikleri altından mavi gözleri ile ona mamasını vermem için tombik yanaklarının ortasındaki o minik ağzından dilini çıkarıyordu.
Oburluk seviyesi amcası Ural ve dayısı Melih'e çekmiş onlara rakip olup çıkmıştı.
Ağzına verdiğim meyveli mamayı damağına yayıp tombik gıdığını oynatınca ufak bir kahkaha attım.
"Oyh yarasın benim aslan oğluma. Maşallah bebeğime, ye annem." Önümdeki tabaktan tekrar bir kaşık daha doldurup ağzına verdim. Memnuniyet mırıltılarına birde ona şakıyan sesime güldüğünde oğlumu yiyecektim az daha.
"Tosunum benim, annen seni ısırsın mı, yesin mi annen seni?"
"An-nne!" Yutkunup attığı çığlıkla gözlerimin ışıldadığını biliyordum.
"Annesi kurban! Söyle, ne söyleyeceksin?" Ellerini havada gel gel yapıp bir şeyler anlatmaya, pembiş dudaklarını balık gibi açmaya başladığında bebek kelimeleri havada uçuyordu.
"Ah anneeemmm konuşmayı bir söksen bana neler anlatacaksın neler." Oğuz'u yedirip ağzını silince mama sandalyesindeki küçük bedenine yönelip koltukları altından kavrayıp kucağıma aldım. Üstünde sadece gözlüklü şirin desenli bir zıbın vardı. Kumral saçlarını öperken yüzüme künyeli elini koyup yanağımı seviyordu.
Ben Oğuz Kağan'ı ne kadar çok seversem o da beni o kadar sevmeye çalışıyordu, hemde o bir buçuk yaşındaki küçük bedeniyle yapıyordu bunu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
LACİVERTE SÜRGÜN
Teen Fiction"Hayal ettiğimden daha da güzel bir gelin oldun Asuman Karalı. Kalbim kalbine mezara kadar mühürlü, hiç bir güç sana olan bağlılığımı delemez yada zedeleyemez. Sen benimsin, ben seninim. Sen benim alın yazımsın, yüce Allah'tan bir hediyesin. Ben hed...