-
Gerçekten geç olmuştu ve seni mahallene götürecek bir otobüs bekliyordun. Arina anahtarlarını şıngırdatarak mağazanın kapısını kapattı.
"Eve gitmek için araban var mı?" Gecenin bir yarısı seni yalnız bırakmak istemediği için sordu.
"Ah, hayır, ama endişelenmene gerek yok. Sanırım otobüs yakında gelir." Telefonundan otobüs saatlerine bakarken söyledin. İyi olacağına dair ona güvence vererek Arina'yı uzaklaştırdın. Arina, beklemesi gerekip gerekmediğinden emin olamayarak kaşını kaldırdı ama sonunda arabasına doğru yürürken el salladı. Araban tamirdeydi, bu da eve yürüyerek gitmen gerektiği anlamına geliyordu.
Yolun sonuna doğru yürümeye başladın ve durup ışıkların yeşile dönmesini bekledin. Araba olmamasına rağmen hala bekliyordun çünkü eve gitmek için acelen yoktu. Kavşakta yanına bir araba yanaştı, hızını artırmaya başladın ve eve giden yolu takip ederek hızla karşı tarafa doğru yürüdün, endişeliydin. Araba sana doğru daha hızlı yaklaştı, camlar aşağı inip Arina'nın arabayı kullandığını ortaya çıkarana kadar kalp atışlarının hızlanmasına neden oldu.
"Seni eve bırakmamı istemiyorsan bunu açıkça söyleyebilirdin." Arabayı yavaş sürerek konuştu.
"Hayır, beni arabayla götürmeni istemediğimden değil! Sadece arabamla ilgili talihsiz durumlar işte." Ondan kaçmaya çalışmadığından emin olmasını istediğin için özür diledin.
Arabayı durdururken yolcu koltuğuna oturmanı işaret etti. Kemerini bağladın ve o, ona verdiğin talimatları izleyerek ilerlemeye devam etti.
"Bir gün Yn'nin arabamda olacağını düşünmemiştim." Arabayı sürerken kendi kendine gülümseyerek sessizce söyledi. Onu duymuyormuş gibi yaptın ama ona böyle hissettirdiğini bilerek kendi kendine gülümsedin.
Bir eli senin koltuğunun arkasında, diğeri ise direksiyonu çevirip geriye bakarken garaja doğru geriledi. Ellerine ve kollarına bakmadan edemedin.
Güzel bir manzaraydı.
"Buyurun hanımefendi." Kontağı kapatırken konuştu.
"Getirdiğin için teşekkürler Arina. Gerçekten beni bu gece için kurtardın." Yanağına bir öpücük vermek için eğilirken söyledin.
Arina'nın yüzü parlak kırmızı bir renk aldı ve dokunuşun karşısında güçsüz düştü, teşekkürünün bu kadar tatlı olmasına şaşırdı. Arabadan inerken ona el salladın ve giderken yüzündeki şaşkın ifadenin, yüzüne tutkal gibi yapışmasını izledin.
Yarınki vardiyanın, evinin kapısını açarken kendi kendine düşündüğünden daha ilginç olacağını biliyordun.