gabiguimaraes

460 23 4
                                    

M!

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

M!

-

"Otel odasında havuz olmasının bir nedeni olduğunu biliyorsun, değil mi?"

"Maalesef Gabi, biliyorum ama maç yarın ve saçlarımı hem bu gece hem de sabah yıkama zahmetine giremem." "İtalya'dayız Yn, eğlenmemiz gerekiyor!" Gabi bikinisini giymeye devam ederken gözlerini devirdi.

Yn'in pijamalarını giymek için kıyafetlerini çıkarmaya başladığını fark etti, gözleri pürüzsüz soluk teninde geziniyordu ama Gabi'nin farklı fikirleri vardı ve yüzme havuzuna doğru yürürken kısa boylu kızı omzuna alarak koştu.

"Gabriela eğer beni hemen indirmezsen sana asla hayal edemeyeceğin şeyler yapacağım!" Yn, Gabi'nin omzunun üzerinden ikiye katlanmış halde bağırdı ve büyük olanın büyük sırtına hafif bir yumruk attı.

"İndireyim mi? Hemen mi? Peki." Gabi sırıttı ve Yn'i suya atarak orta büyüklükte bir su sıçramasına neden oldu.

Gabi daha sonra zaten yeterince sinirli olan kıza çarpmamaya dikkat ederek suya atladı. "Gabi!" Yn, Gabi için alışılmadık bir şekilde neredeyse bağıracaktı ama bunun yerine gülmeyi tercih ederek siyah saçlı kıza yaklaştı.

Yn'in, arkadaşının aksine çıplak olduğunu anlaması birkaç dakika sürdü. "Ya Gabriela! Resmen çıplağım şu anda!" Yn, kolları özel bölgelerini kapatmak için yukarı kalkarken büyük olanı azarladı. "Bunu adil kılmak için sizden kıyafetlerinizi çıkarmanızı rica ediyorum hanımefendi!"

"Asla."

Yn güldü, "asla" cevabını kabul etmedi ve bikinisinin ipini açarak vücudunu tamamen açığa çıkardı.

Yn'in koyu gözleri Gabi'nin vücudunda gezinirken bileklerinde, parmaklarında, kollarında, göğüs kafesinde ve uyluklarının iç kısmında birkaç küçük dövme olduğunu fark etti. "Beni süzdüğünü görebiliyorum biliyorsun değil mi?" Gabi, önündeki kızın biraz telaşlanmış göründüğünü fark ettiğinde dudaklarını yaladı.

Gabi dengeyi korumak için ince parmaklarını Yn'in beline yerleştirirken, kulağına fısıldamak için kendini eğdi, ön kısımları birbirine sürtünüyordu.

"Eğer beni istiyorsan, bunu söyleyebileceğini biliyorsun." Gabi şehvetli bir şekilde fısıldadı, dudakları Yn'in kulak memesine sürtünerek hafifçe ısırdı ve bacaklarının arasındaki sıcaklık dayanılmaz hale gelirken kendisinden kısa olan kızın gözleri genişledi.

"Seni istiyorum Gabriela." Yn neredeyse yalvardı, fark edilmeden kendini suya bastırırken biraz çaresiz görünüyordu, fakat bu onda hiçbir tatmin duygusu sağlamadı, yalnızca Gabi'ye olan ihtiyacını artırdı. Gabi, kızı havuz duvarına doğru iterek, dudaklarına saldırarak ve tutku arttıkça ısırıp çekiştirerek karşılık verdi.

Gabi, Yn'i kenara kaldırdı ve bacaklarını omuzlarına yaslayacak şekilde hareket ettirdi. Kızı çılgına çeviren ıslaklığı görebiliyordu, her zamanki gibi yaklaşmak yerine üzerine su sıçrattı ve küçük olanın nefesinin kesilmesine neden oldu.

"Gabi, lütfen." Yn, Gabi'nin dilini üzerinde hissetme ihtiyacı nedeniyle çaresizlik içinde sızlandı.

Gabi yavaşça ayak uydurdu ve kıvrımlarının arasındaki çizgiyi yaladı, bu da Yn'in, saçını kavramasına ve onu ağrıyan noktaya yaklaştırmasına neden oldu. Dili dışarı fırladı ve Yn'in vajinasına şekiller çizdi, ardından klitorisinde durdu, dili yoruldukça sert bir şekilde emmeye başladı. Dilini Yn'in girişine doğru hareket ettirip içeri itmeden ve kızdan bir inilti almadan önce emmeye devam etti.

Gabi hareketlerini hızlandırdı, başparmağı ile kızın klitorisini kuvvetli bir şekilde ovaladı, bu da neredeyse Yn'i zevkten ağlatmasına neden oldu.

"Kahretsin, Gabi çok yakını-ah!"

Ve bu, Yn'in uçurumun kenarına gönderilmeden önce çığlık attığı son şeydi; orgazm sonrası mutluluk durumu kaybolmaya başlarken göğsü inip kalkıyordu.

Yn, Gabi'nin kulağına tatlı sözler fısıldamasının ardından kendini tekrar suya soktu. Hiçbir şey söylemedi ama kızı göğüslerinden tuttu, zorla kendisine yaklaştırırken Gabi'nin uyarılması acı ve zevkle birleşmişti.

Yn'in parmakları göğüslerinden yavaşça, kesinlikle havuz suyu olmayan bir ıslaklık hissedebildiği yere ilerledi. Gabi, Yn'le göz temasını koruyarak inledi, iki parmak aniden içine girdi ve oldukça hızlı bir şekilde hareket etti. "Benim için bu kadar azgın olabileceğini bilmiyordum Yn." Gabi inlemelerinin arasından bu cümleyi zorlukla kurabildi.

Bu Yn'i tahrik etti çünkü artık büyük olanın içinde 3 parmağı vardı, parmakları acımasız bir hızla hareket ederken kolları suyu sıçratıyordu.

"Geliyoru-" Gabi nefes nefese konuştu ama Yn, Gabi'nin iç duvarlarının parmaklarını sıkıştırdığını hissettikçe hızlandı, bu da cümlesinin inleyerek bitmesine sebep olmuştu.

Gabi'yi yavaşça öperken parmaklarını hâlâ derinliklerinde hissetmesine yardımcı oluyordu.

-

"Beni havuza attığın için teşekkürler." Gabi şampuanı saç derisine sürerken, Yn akan suyun altında kızardı. "Ne demek bebeğim, her zaman."

Bunun üzerine Gabi gülümsedi ve saçındaki şampuanı yıkamadan önce Yn'in omzuna hafif bir öpücük kondurdu.

oneshots-volleyballplayersHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin