martynalukasik

728 23 6
                                    

M!

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

M!

-

"Film izlemeye çalışıyorum farkındaysan?" Kumandayla filmi durdurdun ve yatağın ucuna fırlattın. "Evet? O zaman bana durmamı söyle güzelim." Boynuna daha da yaklaştı ve onu dişlerinin arasına aldı. Yarına kadar oraya koyu, mor bir iz bırakacağı kesindi.

"Sadece bana durmamı söyle." Kulağına fısıldadı ve kulak memeni ısırdı. Tekrar yatağa uzanmak için hareket etti, kalçalarından tuttu ve seni üstüne çekti. "Seninle bir şey deneyeceğiz." Ellerini vücudunda arsızca gezdirirken konuştu.

"Ne?" Elini başının arkasına koydu ve dudaklarını boynuna yapıştırabilmek için seni aşağı çekti.

"Yüzüme oturmanı istiyorum. İkimizin de bunu daha önce yapmadığını biliyorum ama tanrım, düşünmek bile nefesimi kesiyor, eğer hoşuna gitmezse tabii ki duracağım. Sadece iyi hissetmeni istiyorum . Tek istediğim bu ve bence seni çok iyi hissettirecek. Sorun değil, değil mi bebeğim? Sen istemiyorsan sorun yok, sana kalmış."

Cümlesini bitirdiğinde boynunu dişleriyle çekiştirdi, Ne dediğini zar zor anlıyordun çünkü boyun öpücükleri beynini tamamen eritmişti, bu yüzden sohbet şu anda sana göre değildi.

"Kahretsin, evet." Fısıldadın ve o da saçını tutup başını geriye doğru çekti. "O zaman buraya gel sevgilim. Uzun zamandır bunu bekliyordum." Gözlerinde istekli bir bakışla sana bakıyordu.

"Dizlerini başımın iki yanına koy ve kendini yavaşça aşağı indir. Eğer istersen ellerini arkamdaki duvara yasla."

Şu anda bir yatak başlığına sahip olmanın gerçekten işe yarayacağını hissettin.

"İşte bu bebeğim, aynen böyle." Ellerini uyluklarına koydu ve sen yavaşça aşağıya doğru ilerledikçe onları güven verici bir şekilde ovuşturdu. "Sikeyim, şimdiden sırılsıklam olmuşsun."

Diliyle kıvrımlarının arasını yaladı, sen rahatlayana kadar yukarı ve aşağı yuvarladı ve sonra klitorisine odaklandı. Kendini zayıf hissetmene neden olmuştu bile çoktan. Dilini sinirlerin etrafında dolaştırdı ve bunu yaptıkça daha da hızlandı.

Diliyle yavaşça seni köşeye sıkıştırıyor, dilini zar zor hareket ettirene kadar daire hareketini yavaşlatıyor ve ardından rastgele önceki hızına geri dönüyordu. Ellerini bir şeyler yapma ihtiyacıyla duvara yasladın ve o dilini girişine doğru kaydırırken başını kollarına gömdün. Klitine doğru olabildiğince hızlı bir şekilde vurmak için dilini çıkarmadan önce mümkün olduğu kadar derine gömüyordu.

"Aman Tanrım!" İşlevsellik yeteneğinin vücudunu orgazma yaklaştırdığını, midendeki o acı verici ağrının büyüdüğünü ve göğsüne doğru ilerlediğini hissediyordun. Ağzından sonsuz inlemeler çıkarken nefesin tamamen düzensizdi.

"Kahretsin, bu, bu hayal ettiğimden daha da iyi." Senin altında mırıldandı ve sen bu sözlere gülümsedin. Seni hayal ettiğini bilmek tatlı bir şekilde ego patlaması yaşıyormuşsun gibi hissettirdi, onun senin üzerinde olduğu gibi senin de onun üzerinde böyle bir etki yarattığını bilmek güzeldi.

"Tanrım, durma." Her şey aynı anda parçalanıp patlıyor gibiydi, tüm enerjin vücudundan tamamen silinmişti.

"Hadi bebeğim, yakın olduğunu biliyorum. Dilimde hissedebiliyorum, bırak gitsin güzelim." Sözleriyle seni öldürebilirdi, bundan emindin.

"Ah! Siktir!" Onu altında görebilmek için başını eğdin, bu asla aklından çıkaramayacağın bir görüntüydü. Gözleri seninkilere bakıyordu, klitorisini emerken bir kez bile teması kesmemişti. Senin üzerinde çok fazla kontrole sahipti ve farkındaydı.

"Sikeyim, hadi sevgilim, benim için gel." Sesi çok zayıf ama bir o kadar da talepkar çıkıyordu.

Ellerini duvara ve başını da koluna yasladın. Son derece coşkulu bu yüksek duygunun sana çarptığını, sahip olduğun her türlü gerçeklik duygusunu yok ettiğini hissettiğinde yumruklarını sıktın. Uylukların aşırı hassasiyetten kapanmak istiyordu ama bu sadece boşalmanı yoğunlaştırmıştı.

"İyi hissettirdi mi bebeğim?" Yavaşça koluna doğru başını salladın.

Kalçalarından tuttu ve kendini onun üzerinden kaldırabilmen için seni ayağa kaldırdı. Neredeyse yere yığılıyordun, Martyna arkandan kolunu beline dolayarak seni kendine daha da yakınlaştırdı. "Duş mu almak istersin yoksa küveti mi hazırlayayım güzelim?"

"Hiçbiri." Açıksözlü cevabına nefes nefese bir kahkaha attı.

"Biliyorum ama terledin ve beni darmadağın ettin tatlım. Temizlenmemiz ikimiz için de en iyisi."

"Dağınıklık için üzgünüm." Onunla yüzleşmek için dönerken mırıldandın. "Duş alalım, daha hızlı ve daha kolay." "Tamam prenses kalk hadi." Alnını öptü ve yataktan kalktı. Sen de isteksizce onu takip etmek zorunda kaldın, sıcacık yataktan kalktın ve tembelce banyoya doğru yürüdün.

"Senin için saçını yıkamamı ister misin?" Suyu açtı ve biraz ısınmasına izin verdi. "Evet." Sana sarılırken fısıldadın, sen kollarını onun omuzlarına sararken Martyna kollarını beline doladı.

Duşa girene kadar seni geriye doğru yürüttü ve önce o adım attı, sıcaklığın iyi olduğundan emin olmak için test etti, sonra sen de onu takip ettin. Saçların tamamen ıslansın diye başını geriye doğru ittikten sonra ellerine bir avuç dolusu şampuan sıktı ve elleriyle ovuşturdu, ardından saçlarını şampuanlamak için kafanı yavaşça sudan çekti. Ellerini, dairesel hareketlerle kafa derine köpürene kadar sürttü.

Başını akan suyun altına doğru eğdi ve bir elini gözlerine şampuan bulaşmasın diye gözlerinin üzerine tuttu, diğer eliyle ise tüm şampuanı duruladı.

"Sıcaklık senin için uygun mu bebeğim?" Bir süredir konuşmadığı için sesi çatlamıştı.

Evet anlamında başını salladın, konuşamayacak kadar yorgundun. Saçların temizlendikten sonra bir lif aldı ve üzerine biraz duş jeli döktü, eline sürttü, böylece biraz köpürdü ve sonra yavaşça omzuna sürmeye başladı. En tepeden başlayarak yavaş yavaş kolundan aşağıya doğru ilerleyerek diğer koluna geçti ve jelli lifi göğsünden aşağı doğru kaydırdı.

Duş başlığını alıp omuzlarına indirdi, tüm sabunu durulayıp suyu son bir kez saçlarından akıttı. Kendini yıkasın diye arkanı döndün, teklif ederdin ama çok yorgundun ve o da bunu biliyordu.

Seni, sanki kozadaymışsın gibi, sıcak bir havluya sardı ve sonunda yatağa geri döndün. İkiniz de birer tişört giydiniz ve yorganın altına girdiniz, yatağın ortasında buluştunuz. Sen arkanı döndüğünde, eli belinde ve bacağı seninkilerin arasında olacak şekilde sırtına sarıldı.

"İyi geceler güzelim." Başının üstünü öptü ve sana daha sıkı sarıldı.

oneshots-volleyballplayersHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin