M!
-
Hande, aptal arkadaşları dışında, Yn'i deli eden insanlardan biriydi. Yn'in sahip olmak istediği şeyleri ona verme konusunda da oldukça iyiydi.
"Hande-ahh! Daha hızlı!"
Yn, gözleri yaşlarla dolu bir şekilde sevgilisine yalvardı. Zaten Hande ellerini tek eliyle başının üstünde tutarken çıldıracak gibi hissediyordu, bir şeyler tutmazsa delirecekti.
Hande'nin, Yn'in çekirdeğindeki dört parmağı saniyeler içinde daha da hızlandı.
Mükemmel noktasına vurduğunda Yn'in kafasının zevkle geriye doğru gittiğini ve adını haykırdığını gören Hande dudaklarını ısırdı.
"Kahretsin, çok ateşli görünüyorsun." diye mırıldandı Hande, daha önce öpüşürken zaten şişmiş olan dudakları öpmek için eğilirken.
Yn öpücükle inledi, Hande'nin ona verdiği yoğun öpücük karşısında gözleri anında kapandı. Hande'nin eli Yn'in kalçasına doğru gitti ve sıkıca sıkarak inlemesine neden oldu.
Yn'in dudakları hafifçe aralanırken Hande fırsat bulduğunda dilini onun ıslak mağarasına kaydırdı.
Hande onun tadına bakmak için can atıyordu, sanki Yn onu terk edecekmiş gibi diliyle her şeyi keşfetmeye çalışıyordu.
"Bebeğim, yavaşla." Hande gittikçe hızlandığında Yn öpücüğü keserken inledi. Hande biraz yavaşlayarak ona uydu. Aşağı inmeden önce onun yanağını öptü.
"Ah! Hande!"
Hande Yn'i nefessiz bırakana emdi, sonrasında da unutmadan yaladı ancak dilini sokma zahmetine girmedi.
Hande onu yaladığında Yn kendini felaket iyi hissediyordu. Bu onu gerçekten uç noktalara kadar gönderiyordu.
"Hande, geliyorum!"
Hande kalçasını okşayarak ona boşalabileceğini söyledi.
Yn, bilinçsizce Hande'nin ağzına ve yüzüne geldi. Bu gece gerçekten çok fazla sıvı üretiyordu.
"Vaov, çok fazla boşalıyorsun." dedi Hande.
Yn'in yüzüne yükselip gözlerindeki yaşları sildi, sıkıca tutması nedeniyle kızaran bileklerine de öpücük kondurdu.
Yn onun duracağını düşündü ama Hande bacaklarının arasına döndüğünde yanıldığını anladı.
"Ne yapıyorsun?" Yn nefes nefese kalmıştı.
"Seni temizliyorum."
Hande onu temizlerken ağzından bir inilti kaçtı.
"Yeniden ıslanıyorsun Yn." Hande ondan sıvılar damladığını gördüğünde kıkırdadı.
Yn, Hande'nin bakışlarından kaçınarak gözlerini kaçırdı.
"Seni memnun etmeden temizleyeceğim sanırım sevgilim. Ne düşünüyorsun?"
"Hiçbir şey."
"Tabii ki."
Hande, Yn'in gözleri yukarıya bakarken, onu yaladığında verdiği tepkiyi izlemek için işine geri döndü.
Yn alt dudağını ısırdı, yeniden tahrik edilmeyi beklemiyordu.
"Hande." Umutsuzca inledi.
Hande mırıldandı, dudaklarından bir sonraki inlemeyi bekliyordu.
"Beni dilinle yeniden becer." Yn kızarmış yüzüyle söyledi.
Hande kıkırdadı. "Yapacağım."
Hande dilini Yn'in sıcak deliğini dilini itip onu zorladı ve Hande'nin onu tatmin etmesiyle Yn başka bir evrene yolculuğa çıkmış gibiydi.
"Bebeğim, çok iyisin." Yn konuşmakta zorlanıyordu.
Yn'in elleri Hande'nin başının üzerindeydi, onu daha da derinlere itiyordu. Henüz Hande'ye doyamamıştı.
Hande, dilini Yn'nin g noktasına vuracak kadar derine itti ve itti.
"Ahh! Hande!"
Yn, Hande'nin saçını çekiştirdi. Hande acı karşısında gözlerini kapattı ama sonradan pek de umursamadı.
Tek umrunda olan Yn'in memnun olmasıydı.
Dilini daha hızlı iten ve hiçbir uyarıda bulunmadan mükemmel noktasına vuran Hande, Yn'nin tatlı sıvılarını yeniden salmasını sağladı.
Hande yavaşça dilini çıkardı ve onu tekrar tahrik etmeden temizlemeye çalıştı.
Ve başarıyla da temizledi. Hande hala hassas olan Yn'in yanına gitti, ona sarıldı ve öpmeyi de ihmal etmedi.
Hande güldü, Yn esnediğinde, onu uyutmak için yumuşak bir şekilde fısıldadı.
"Uyu bebeğim, yorulduğunu biliyorum."
Yn, yorgun bir şekilde mırıldandı
"Seni seviyorum Hande."
Hande kıkırdadı. "Ben de seni seviyorum güzelim, iyi geceler."