M!
-"Şu hareketlerinden cidden bıktım, Yn" Tijana kapıda durdu, kollarını kavuşturarak içeri baktı. Yn yatağın kenarına oturdu ve Tijana'nın gelip oturması için boş noktayı okşadı. Tijana tereddütle yürüyerek kendisinden kısa kızın yanına oturdu. Sinirli gözükmeye çalışıyordu ancak gülümsememek çok zordu.
Yn de kaşlarını çattı. Kısık bir sesle konuşmaya başlamadan önce iç çekti. "Yaptığım şey neden yanlış? En azından bunu söyle." Tijana, kızla her türlü göz temasından kaçtı. "Masada Hande'ye nasıl dokunduğunu gördüm. İkiniz de birbiriniz için her şeyi riske atmaya hazır gibi görünüyordunuz."
"O benim en iyi arkadaşım, sadece oyun oynuyorduk. Zaten senin için neden önemli ki?"
"Arkadaşlıktan daha fazlası gibi görünüyordu. Önemli çünkü bir imajımız var ve siz ikiniz böyle uygunsuz bir şekilde "oynayarak" onu mahvediyorsunuz."
Yn bakışlarını aşağı çevirdi ve gergin bir şekilde parmaklarıyla oynamaya başladı. "Anlıyorum ama uygunsuz derken?" Tijana, Yn'e baktı, yüzünü onunkine biraz daha yaklaştırdı. "Sana ikinizin birbirinize nasıl dokunduğunuzu göstermemi ister misin?" Yn, kızın sorusuyla bedenindeki alevin yanaklarına hücum ettiğini hissetti. "Göster de görelim."
Tijana, Yn'in ellerinden birini tutmak için elini uzatırken başını salladı ve parmaklarını onunkiyle iç içe geçirdi. "Evet, ilk olarak böyle masum bir şeyle başladı." Yn dikkatini kızın eylemlerine yöneltti ve yaptığı şeye uyum sağlamak üzere bedenine izin verdi. Tijana, Yn'i, elini uyluğuna koymak için bıraktı.
Daha sonra elini Yn'in uylukları arasında hareket ettirdi ve eti yumuşak şekilde kavradı, bu da Yn'in nefes alışverişinde aksaklığa sebep oldu. "Yine de bundan daha ileri gitmedi. Sadece şakalaşıyorduk." Tijana elini olduğu yerde tuttu ve diğerini Yn'in gözlerini kendi gözlerine çevirmek için çenesinden tutarak kullandı. "Tek yaptığının bu olduğunu nereden bileceğim?"
"Yalan söylemiyorum."
"Eminim ki söylemiyorsun."
"Söylemiyorum. Ama istersen sen daha ileri gidebilirsin."
Tijana bir an için kalbinin durduğuna yemin edebilirdi. "İstediğine emin misin?" Yn, Tijana'ya devam etmesinde sorun olmadığını belirten bir kafa sallaması verdi. Tijana, Yn'in önünde dizlerinin üzerine oturduğu yerden inerken kızın şortunu indirdi. Şort kızın bileklerine kadar indi ve hemen sonrasında yeri boyladı.
Tijana ıslak kumaşın içinden girişini nazikçe okşamaya başladığında, Yn alt dudağını ısırdı. Tijana kendi kendine kıkırdadı ve alçakça bir tonda fısıldadı. "Bu kadar sızdırman çok acınası Yn. Resmen buraya geldiğimden beri bu anı bekliyormuşsun." Ancak Tijana'nın ağzından çıkan sözler, Yn'in daha da sızdırmasına neden oluyordu.
Tijana'nın onunla dalga geçmesi de ona hiç yardımcı olmuyordu. Tijana, parmağını Yn'in klitorisi etrafında birkaç tur döndürdü, sonunda kumaşı sağa doğru itip parmaklarıyla dilinin yerini değiştirerek kızın acısına son vermede karar kıldı.
"T-tijana"
Yn'in her inlemesi Tijana'yı daha da günaha itiyordu. Kızın sadece inlemesini sabah akşam duymak istemeyeceğini söylese yalan olurdu. Dilini ıslak deliğin üzerine kaydırmaktan kendini alamadı ve kelimeler Tijana'nın ona hissettirdiklerini açıklaması için yeterli gelemedi Yn'e. Tijana yukarı doğru yalamaya devam etti ve hassas tomurcuğu diliyle sallamaya başladı.
Yn'den gelen her inleme, Tijana'nın giderek daha tahrik olmasına neden oldu. Tijana, kızın deliğine tek parmağını yollarken klitorisi es geçmiyor, emmeyi bırakmıyordu, bu da Yn'in kafasını geriye atmasını sağladı. Dudaklarından kaçan derin bir iniltiyle.
Tijana birkaç saniye hareketsiz kaldı böylece Yn içindeki doluluk hissine alışabilirdi. Ancak kısa bir süre sonra içindeki parmak sayısı arttı.
Yn'e bakmak için kafasını kaldırırken parmaklarını hafif bir tempoda hareket ettirdi, kızla göz temasını kesmiyordu. "Gerçekten buradan çok güzel görünüyorsun. Seni gerçekten mahvetmek istiyorum ama bunu sonraya saklayacağız." Girişinin üzerindeki hassas deriyi sert bir şekilde yalamak için başını Yn'in bacakları arasına itti. Yn, Tijana'nın kahverengi buklelerinden bir avuç alırken sızlandı. "Ne istiyorsan."
Tijana, Yn'i şiddetle parmaklamaya başladı, üstündeki manzaranın inlemeyi durdurmasını istemiyordu. Yn tamamen dağılmış görünüyordu. Yüzü kan kırmızısıydı, gözleri sulanmaya başlamıştı ve Tijana'nın ona yaptıklarına karşı açık kalan ağzını tek bileğini ısırarak kapatmaya çalışıyordu. "T-tijana çok yakınım."
Tijana, kızın duvarlarının parmaklarını sıkıştırdığını hissettiğinde, klitorisine özensiz ve dili eşliğinde öpücükler bıraktı. Yn, Tijana'nın hareketleri hayvani hale geldiğinde, iniltilerinin ve sızlanmalarının sesi odada yankılanmaya başladığında, elindeki saçları çekiştirdi.
Tijana parmaklarını kızın deliğinden çıkardı, içinden akan beyaz sıvıya serbest kalması için izin verdi. Yüzünü uzaklaştırdı ve kendi kendine sırıtırken dirseklerinden destek alarak ayağa kalktı. "Hande hakkında sana kızmamın gerçek nedenini öğrenmek ister misin?" Yn başını salladı.
"Kıskandım."
"Şaka gibisin."