M!
-
Tijana'nın yanında uyanmak Yn'in sabahlarının en güzel kısmıydı. Her zaman Tijana'nın kucağına sarılı, sırtı göğsüne dayalıydı ve elleri göğüslerini gömleğinin altından kavrıyordu. Bugün de farklı değildi. Yn uyandığında Tijana, Yn'in boynunun kenarından aşağıya öpücükler bırakıyordu.
Yn'i yükselten aslında öpücükler değildi, onların ardındaki ihtiyaçtı: Tijana'nın dişlerinin kulağının altındaki yumuşak noktayı sıyırması ve ısırması. Tijana'nın elinden bahsetmeye bile gerek yok, bir tanesi Yn'in gövdesine sarılıydı ve meme ucuyla oynuyordu, parmaklarının arasına almış, sıkıştırıp yuvarlıyordu. Diğer elini şortunun bel kısmından aşağıya indirirken, parmakları yumuşak vajinasıyla dalga geçmeye hazırlanıyordu.
Yn'in dudaklarından yumuşak bir inilti çıktı, vücudu ısınırken uykusu buharlaştı. Aniden kıyafetleri çok sıcak geldi, onları çıkarmak için sabırsızlanıyordu. Yüzünü Tijana'ya çeviren Yn, dudaklarını Tijana'nın dudaklarına yerleştirdi ve Tijana Yn'in eşofmanının bel kısmını çekiştirirken onu hararetle öptü. Alt dudağını ısıran Tijana, Yn'in bacaklarının arasındaki parmaklarının her vuruşta ıslandığını hissedebiliyordu. Yn bacağını kaldırdı, bu da Tijana'nın, onu istediği gibi okşamasına tam erişim sağladı.
İki parmağını resmen ağlayan deliğe sokan Tijana, parmaklarını sert ve hızlı bir şekilde hareketlendirdi, avucunun topuğu Yn'in hassas klitorisine vuruyordu. Parmaklarını Yn'in içinde kıvıran Tijana, kızın g-noktasının süngerimsi dokusuna sürtünürken sarsıldığını hissetti. "Evet! Tam orası!" Yn'in nefesi kesildi.
Böylece Tijana içindeki o noktayı zorlamaya devam etti; Yn'in Tijana'nın avucunun her yerine ve uyluklarının iç kısmına gelmesi nedeniyle parmakları özensizce hareket ediyordu. Parmaklarını dışarı çeken Tijana, Yn'in berrak, parlak uyarılmasının kıvrımından nasıl damladığını izledi. "Yaptığına bak."
Yn, Tijana'nın elini yüzüne götürdü, dudaklarını Tijana'nın parmaklarının etrafına sardı ve tüm kayganlığı yaladı. Bunu yaparken Tijana ile göz teması kurdu, yanaklarını çukurlaştırdı ve Tijana'nın parmaklarını ağzına alarak tabana kadar götürdü. Tijana sıcak dilin parmaklarının alt kısmında döndüğünü hissedebiliyordu ve ona bakarken gözleri karardı.
Onu yatağın üzerine iten Tijana, bacaklarını ayırırken neredeyse kendisininkilerle birlikte onun kıyafetlerini de yırtıyordu. Bedenleri bütünleşen ikili aynı anda inledi. Yn zevkle bağırırken, Tijana'nın zonklayan klitorisinin Yn'inkine sürtünmesi hafifçe inlemesine neden oldu. Tijana Yn'in bacağını omzunun üzerinden atıp birbirlerini makaslarken ikisi de sırılsıklamdı.
Tijana'nın gözleri kapandı, kalçasını hızlandırırken tırnakları Yn'in uyluğunun yumuşak etine batıyordu. Tijana, Yn'in ellerinin göğsünü okşadığını, kalçalarının her dönüşünde dudaklarından tiz inlemeler çıktığını hissedebiliyordu. Oda, Yn'in hıçkırıklarıyla doldu. "Çok yakınım!" Yn mırıldandı ve Tijana boşaldığını hissettiğinde başını geriye attı, Tijana klitorisine gelen Yn ile kısa bir süre sonra doruğa ulaşmıştı.
Orgazmının etkileri dağıldığında, Tijana yüzünü Yn'in bacaklarının arasına gömdü ve sularının mümkün olduğu kadar çoğunu yaladı.
"Hassasım." Yn, Tijana'nın saçını çekiştirerek sızlandı ama Tijana onu yalamaya devam ederken, uyluğunun yan tarafına atılan bir şaplakla ödüllendirildi. Tijana onun tadına, kokusuna, kendisine doyamıyordu. Dilini Yn'in arka deliğininde gezdiren Tijana, onun ciyakladığını duydu.
"Tamam tamam," diyerek kıkırdadı. "Bir dahakine."