handebaladın

796 33 15
                                    

M!-

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

M!
-

İstanbul'da bir Cuma gecesi, aslında Cumartesi sabahı bir kez daha arkadaşlarınla, sadece bir içki için dışarı çıkacağınızı söyledikten sonra her zamanki kulübünüzdeydiniz. Geldiğinizde saat akşam yedi gibiydi. Artık saat gecenin 1.30'unu göstermesine rağmen, hâlâ kendinizi dans pistine, bir sonraki şarkı için hazır bir şekilde atıyordunuz. İlkin, son 30 dakika boyunca, neredeyse ayda bir kez birlikte olduğu erkek arkadaşına hakaretler yağdırıyordu, sen ve Elif, biraz daha içki almak için bara gitmek üzere onu terk ettiğinizde gülüşünüzü durduramıyordunuz.

"Sarhoş olduğu zaman o kadar komik oluyor ki, kendimi tutamıyorum!" Hala gülerken zoraki konuştun.

"Beni hiç konuşturma, bu gece dışarı çıkmadan önce, asla sarhoş olmayacağını söylemişti." Elif'in telefonu çaldı, arayan; erkek arkadaşı Yiğit'ti. "Yiğit 20 dakika sonra beni almak için geliyormuş. Eve gitmek istemediğinden emin misin?"

"Evet evet, ben kendim geçerim, ama yine de sağ ol aşkım benim."

Jeremih-Don't Tell 'Em çalmaya başladığında içkilerinizle dans pistine döndünüz. Kendini tutamayıp gülümsedin, bu senin ve Hande'nin karaoke şarkısıydı. Kimsenin haberi yoktu tabii. Şarkıdan değil, sizden.

Arkadaşlarınıza, yattığınızı söylemek istemediğinizden değil de bu sadece sıradan bir durum olduğu ve dile getirmek bunu ciddi bir durum haline getireceği için kimse bilmiyordu. Açıkçası buna ihtiyacınız yoktu.

Hande liseden beri arkadaşındı, her zaman seninle flört eder ve kendisinin fazlasıyla ateşli olduğunu düşünürdü, yani, öyleydi de. O her zaman senin değişmezin, gitmen gereken yer olmuştu. Dünyada ne olursa olsun, günün ne kadar berbat ya da ne kadar muhteşem olursa olsun, orada olan kişi her zaman oydu. İkiniz için ilişkiler bozulduğunda hayatınızdan gitmeyen sadece sizdiniz, her zaman birbirinizin arkasında duruyordunuz. Ancak arkadaşlığınızda, ilk kez ikiniz de aynı anda bekar kaldığı bir dönemde değişmez bir olay daha eklenmişti ilişkinize.

en doğru tabiriyle: friends with benefits

Şarkı bitmek üzereydi ve Elif, Yiğit'le birlikte balkona çıkacaklarını işaret ediyordu gözleriyle. Onlar gittikten sonra kendini telefonunda, sarhoş gözlerle onun adını bulmaya çalışırken mesajlarını taramaktan alıkoyamadın.

-

yn
heyyyyyyyyy
uyanik misinnnn
heyeyeeeeeyeeeee

-

Doja Cat çalarken İlkin'le dans pistine geri döndünüz ve şarkıdan olabildiğince keyif almak adına 'bazı' dans hareketleri yapmaktan kendini alıkoyamadın. İlkin de bunu videoya çekip Instagram hikayelerine yüklemişti, artık gecenin maskaralıklarıyla dolu olan hikayeleri! Gecenin o saatinde ve kahkaha krizlerine girecek kadar sarhoş olduğunda gram pişmanlık duymuyordun, bu her zaman tercihindi.

oneshots-volleyballplayersHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin