137.neler oluyor veya ne olcak

91 6 5
                                    

Knowun sesi çok kötü geliyordu direkt boynundan çıktım oda telefonu kapattı.sinirle nefes almaya başladı ama ben bişi yapmadım ki?onun yüzüne baktım telefonun whatsapp kısmına girdi numarada ki yere girdi karanlık yerde çekilen iki kişi bir saniye bu biz değil miyiz?

Han,bu biz değil miyiz?

Lee know,hadi miniğim gitmemiz lazım.

Han,neden ama geleli bir saat oldu

Lee know,bir dahaki sefere

Maskemi taktı,yüzüm düşmüştü şimdi gelmiştik ama şimdi neden gidiyoruz?ve neden know sinirli ne oluyordu?

Han,ne oluyor?neden sinirlisin?

Lee know,jungkook çağırıyor güzelim bir yanına gidelim açıklayacağım.

Çok seri bir şekilde arabaya doğru gittik.korkmaya başladım know hiç iyi değildi.

Neler oluyordu veya ne olcaktı?

Kendide arabaya bindi hızla çalıştırdı ilerledik.küçük yerden sigara paketi aldı.içinden bir tane çıkarttı paketi koymadı attı.sigarayı ağzına koydu.çakmağıda aldı sigaranın ucunu tutuşturdu onuda gelişi güzel attı.hızla sigarayı aldı ağzından elini cama koydu.

Han,sevgilim korkutuyorsun beni ne oluyor?

Sinir,öfkeden bişi demiyordu sigara olan eli ile alnına sürttü.benimde telefonuma bir mesaj geldi kimden geldiğine baktım numara idi. Açtım mesaj beni korkudan titremeye yetmişti bile

Geceleri canın o kadar acıyacak ki uyuyamayacaksın.canını acıtan kişi ben olucam.

Mesaja donuk ifade ile baktım.neyi ima ediyordu?know bir anda telefonu elimden çekti mesaja baktı.bununla daha çok öfke patlaması yaşadı telefonu geri bana verdi içmediği sigarayı ağzına götürdü koca bir duman çekti.

Jungkookun evine geldik,sinirli hareketler ile sigarasını,çakmağını aldı el frenini kaldırdı araba anahtarını çıkarttı.

İlk o indi kapıyı öyle bir kapattı ki araba sallandı ben onun aksine yavaş kapattım.elimi tuttu ilerledi ama ben durdum.

Han,beni korkutuyorsun.

Lee know,bişi yok küçüğüm jungkooku merak ediyordun geldik işte

Hızla ilerledi.kapıya yürüdü kapıyı yumrukladı

Bir kaç saniye sonra kapıyı haru açtı onları çok özlemiştim hızla haruya sarıldım Lee know maskeyi çıkarttı cebine attı.

Han,haru seni çok özledim

Haru,bende,hadi gel içeri girelim.

Han,knowun nesi var?

Haru,bilmiyorum banada demediler ögrenicez

Önceki kelimeyi gene söyledim

Ne oluyordu ne olcaktı?

Lee know,noluyor jungkook kim bu piç kuruları.

Jungkook,otur bi

Know hızla oturdu bende onun yanına oturdum.jungkook şarap doldurdu knowa uzattı.

Lee know,başla

Jungkook,şu senle toplantı yapan adam fena halde size taktı araştırmalar sonucu sen bunun ailesi ve sevgilisini öldürmüşsün intikam onun gözünü döndürmüş ve hana kafayı taktı.aynı şekilde biz  senin ailen sayıldığımız içinde bizi de öldürmeye kalktı ama planı hanı öldürmek değil.

Lee know,ne o zaman?

Jungkook ilk bana baktı daha sonra haruya ondan sonra Lee knowa baktı.know şarabı tek dikişte içti.o kadar çok gerildim ki nefes düzenim bozulmuştu.

Bana neler olcak en önemlisi ne olcaktı?

Jungkook bir kaç dakka öyle durdu.

Lee know,konuşsana jungkook.

Jungkook,planı hanı

Kesmek...   

PARTİCİPATİON 2Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin