142.katil

48 10 10
                                    

Han orda araba uyuyor iken Lee know nerdeyse bir yarım saat önce gelmişti arabanın kapısını kitlemeyi ihmal etmemişti yani orda güvendeydi ve şimdi rahatlıkla elindeki adamı öldüresiye dövüyordu jungkook onu durdurmaya çalışsada yapamadı.

Ve oda kendine sigara yakıp katil ve kurbanı izledi bazı yerlerinde mimikleri ile tepki veriyordu sigarayı dudakları arasından aldı.ikisinin yanına gitti yoksa onu öldürecek ne bir beden nede organlarını alacak bir organ kalacaktı.lee knowun kollarından tuttu ve kaldırdı.lee know o sinirle kalktı arkadaşının ağzındaki sigarayı aldı kendisi içmeye başladı

Jungkook,hay amına koyayım o benim sigaram'dı sömürgeci.

Lee know,jungkook sus bak seni de elime almayayım

Lee knowun üstündeki gömlek artık gömleklikten çıkmıştı toz,toprak,kan vardı.

Lee know,malzemeler nerde?

Jungkook,bende dövecektim!

Lee know,ben gelene kadar döv o zaman!

Jungkook sevinç nidaları atarak kafasını olumluca salladı küçük çocuklar top oynarken sevinirken iki katilde bu adamı dövdükleri için seviniyorlardı.jungkook öyle vuruyordu ki elleri kan içinde kan kalmıştı işte aradıkları huzur bu kırmızı sıvı idi herkes başka şeylerden mutlu olurken bu ikisi bu sıvı ile mutlu olabiliyordu.

Birlikte çalışıyorlar çünkü aralarında bir bağ vardı.

O bağı kimse alamazdı.

 
Lee know elindeki sigarayı attı ve dışarı çıktı arabaya gitti.

Sevgilisini görmeye ihtiyacı vardı ona bakması bile onun sinirini yatıştırırdı.uyuyan sevgilisine baktı öyle güzel uyuyordu ki.

Gerçekler bir gün canını acıtacaktı.

O zaman işte böyle uyuyamayacaktı.

Bacakları hafif açık bir eli kafasını yanında öteki eli ise hemen aşağıda duruyordu.

Rahat olmaya çalıştı ortaya sinsi bir gülüş attı.

Az kaldı.

Çok az.

Herşey misli ile dökülcekti.

Yani o öyle sanıyordu.

Ardından geri döndü adamın çığlık sesi geliyordu jungkookun işkence çeşitleri çok ve özdü. Lee know depoya girdi jungkooka bağırdı

Lee know,PİÇ SEVGİLİM ARABA DA UYUYOR UYUYANA SAYGIN OLSUN

Jungkook,han burdaydı demi?

Lee know,evet lütfen daha kısık ve artık zamanı geldi uyancak emin ol ben bile kendimi böyle görmek istemiyorum.

Jungkook,off ne güzel eğleniyordum neyse.

Jungkook adamı yakasından tutup kaldırdı ardından.onu duvarın köşesine götürdü Lee know elinde bir sürü kesici alet ve narkoz getirmişti.

İkisinin yanına gitti aldıklarını yere koydu adam yalvarıyordu ama bu ikisinin kulağına bir melodika gibi geliyordu.jungkook narkozu aldı adamın karnına sapladı ve kanına enjekte etti

Jungkook,seni öldürmek büyük bir zevk olucak.

Lee know ise sanki bu anı bekliyormuş gibi hızla bıçağı elinde tutmuş adam narkozu alır-almaz karnına saplamıştı.

Adam öyle bir durdu hem narkoz hemde yediği bıçak darbesinden dolayı gözlerini fazla tutmadı, ardından gözleri yavaştan karanlığa teslim etti.

Adamın kanlı gömleğini açtı jungkook;açtı derken yırttı.

Gerisi zaten basitti ikisi bir olduğu için,birisi gövdesini yararken öteki beynimi açıyordu.

Onlar katildi hiç bir şeyden korkmazlardı.önüne çıkan kişileri öldürür parça-parça ederlerdi.

Elleri hep kan olmuştu yüzleri hep kandı bulaştığı bu mide bulandırıcı şey hiç iç açıcı değildi.ama onların mideleri bulanmıyordu kaç yıl olmuştu artık alışmışlardı.

Onların kanlarında katillik varken diğerlerinin suçu neydi ki?

İkisi rahatlamış görünüyordu kanları üstlerine silmiş el izleri bırakmıştı oldukça zevk aldıkları iş en sonunda bitmişti. kanlı eldivenleri bir köşeye attılar ve çıkarttıkları organları  dondurucuya koydular bu organları tutmak bile onlar için büyük bir önemdi.neyse ki çok uzun sürmedi ikisi ayağa kalktı dondurucuyu sakin bir şekilde aldılar seri olarak dışarıya yürüdüler.dışarıya çıktıklarında ise tam da beklediği gibi adam burdaydı adamın elindeki çantayı aldı dondurucuyu uzattı.

Adamlar geri arabaya binip göz açıp kapatıncaya kadar uzaklaştılar.

Ardından arkalarına döndüler.

Aslında onlar iki değil üç kişiydi.

Ama bu üçüncü kişi kimdi?

İki mi demeliyim yoksa üç mü çünkü üçüncü kişi kana bulaşmamış keyifle onları izlemişti ve adamları aramıştı.yüzünde ki maskeyi çıkartmadı ve onlara gururla bakarak konuştu;

"İyi iş çıkarttınız."

"Bizim görevimiz bu."

Dedi Lee know,üçü birbirine baktı. 

Sırıtıp ordan uzaklaştılar.

Her üçü arabaya bindi Lee know hızla gitmesi lazımdı uyanmasına çok az kalmıştı.sevgilisine böyle görünmesi onun için korkutucu olabilirdi korkudan önceki gibi ayrılabilirdi.

İşte bu iki katil böyle acımasızdı

Bu iki katilin karanlık tarafları vardı

Ve onları ikisinden başka kimse bilmezdi.

Yoksa üç mü demeliyim?     

__________

Finale azzz kaldıı?

Sizce final nasıl olurrrr:)

PARTİCİPATİON 2Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin