140.telefon

56 12 5
                                    

Herkesene merhaba!

Nasılsınız uzun zamandır yoktum çünkü bu ficin sonunu yazmakla meşguldum onun için uzun bir süre yollayamadım çok üzgünüm.

Ficin sonunda hepinizi fice boş boş bakacağınızı biliyorum.

Yazarınıza güvenin.asla size kötü şeyler yaşatmayacak(!)

Sizleri çok seviyorum.iyi okumalarr.

_________

Film akıcı şekilde devam ediyordu o içgisini içiyor ben ise onun dizinde filme dalmıştım saçımla oynuyordu beni mayıştırsada filmi bırakmadım üstüme istemeyerek çarşaf örtmüştü açmak istesemde izin vermedi.

Film duygusaldı katil ve masum kız yani kısaca Lee know ile benim hayatıma benzer şekilde idi  birbirlerini o kadar çok seviyorlardı ki birbirlerine bişi olcak diye çok korkuyorlardı. Kız çok güzeldi adamda çok yakışıklıydı aralarında yaş farkı yoktu ikisi aynı yaştaydı  katilin çok düşmanı vardı ve kızı pek fazla koruyamıyordu adamın nedense bir gün işi çıkmıştı evden gitmişti kızda kendi kendine oturmuştu,yemek yapmıştı sevgilisi gelcek diye tatlı bile yapmıştı artık  sona gelmiştik sonda kız otururken bir anda  katilin düşmanı eve giriyor du kız korkudan yardım çığlığı atıyordu ama adam onu zorla alıp yatak odalarına götürmüştü kız ağlıyordu adam da kadına küfür ediyordu oraları sansürlüydü.adam kızı yatağa atıyordu ve en sonunda adamın üstünü çıkartırken gösterdi.

Adama gelcek olursak sevgilisini çok özlemiş evine gelmişti ama kimse yoktu seslenmişti ama kimse duymamıştı uyuyordur sandı odaya çıktı.

Adam odaya girdiğinde kadının elleri yatağa bağlı üstünde ise kısa bir çarşaf vardı ve kadının  üstünde bir adam. tecavüzde bulunuyordu

katil şoka uğramış gibi hemen silahını çıkarttı adama doğrulttu acımadan ateşler etti gözlerimden yaş geldi adam ağlıyordu katil ağlıyordu.

Adam sevdiğine belki de sahip çıkmadı.

Ardından silahla sevgilisine baktı ağlıyordu bişi diyemiyordu onu koruyamadı söz vermişti ama tutamadı ve en sonunda katilin kurbanı oldu. 

Üstümdeki çarşafı hızla kaldırdım.kumandayı elime aldım filmi durdurdum.

Geri yerime oturdum ona baktım

Han,böyle bişi olsa sen naparsın?

Oda ruhsuz şekilde karşılık verdi

Lee know,bende seni öldürürdüm.

Han,gerçekten mi?

Lee know,evet gerçekten ayrıyetten kendimde ölürdüm.

Ağzım şaşkınlık açılmak istesede yapmadım.böyle bişi olursa ciddi ciddi beni mi öldürecekti?

Biraz korkmuştum geri dizine uzanacakken elini çeneme koydu kaldırdı.

Lee know,öyle bişi olmayacağı için korkma

Ağzım açtım konuşcaktım ama telefonu çaldı.

Telefonu eline aldı kim olduğuna baktı ama yüzü gerilmişti hızla ayağa kalktı bişi demeden mutfağa yöneldi

*Lee know çalan telefona bakmıştı arayan o esirin yanındaki koruma idi...

Sinirle yüzü gerildi ayağa kalktı sevgilisine bişi dememişti mutfağa gitti giderken de telefonu açmayı ihmal etmedi.

Bir köşede durdu sessizce açıp konuştu;

Lee know,size arayın demedim mi lan ben?

_efendim bu adam durmuyor lütfen gelin

Lee know,salakmısınız piç kuruları bir adama bile sahip çıkamıyorsunuz şuan gelemem.

_efendim ama adam durmuyor kafası zehir gibi lütfen siz halledin.

Lee know,sizin yapacağınız işi sikeyim tamam.

Telefonu kapattı.

Sevgilisine ne diyecekti evde bırakamazdı.

İnsan öldürmeyi bıraktığını sanıyor ama her gece gidip insan öldürüyordu ve organlarını alıyordu ama bu iş farklı idi..

Çenesini sıvazladı.

Ve elini şıklattı.

Hızla bir bardak su doldurdu dolabın bir çekmecesini açtı eğildi ve elini çekmecenin üst tarafına koydu ve bir ilaç çıkarttı.

Açtı ve eline biraz döktü.

Ardından kapatıp eski yerine koydu.

Çekmeceyi kapattı doğruldu.

Bir kaşık aldı ve içini karıştırdı ardından kendinede su doldurdu içeri götürecekken sevgilisi mutfağa girdi*

Mutfakta know vardı elinde de iki bardak su.

Lee know,miniğim su içmeye mi geldin?

Han,evet.

Lee know,bende sana getiriyordum al iç yeni doldurdum.

Suyu elinden aldım içmeye başladım o da kendi suyunu içti bende bitirdim.

Lee know,sadece altına bişi giyin gitmemiz lazım.

Han,nereye?

Lee know,pek önemli bir yere değil üstünü değiştir gel.

Kafamı salladım ve yukarı çıktım.

Nereye gidecektik?

O telefon görüşmesi de neyin nesi idi?

PARTİCİPATİON 2Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin