139.film

87 13 15
                                    

Kısa bir öpüşme den sonra dudaklarımızı nefessiz kaldığı için ayrıldık ama hala nefesimiz birbirine çarpıyordu nefes kesici yakınlıklıktaydık,yanağına bir öpücük bıraktım.duşa girmek için koltuktan kalktım adımlarımı yukarı aldım.

her zaman ki gibi bunuda atlatırdık yani umarım.odaya girdim üstümü çıkarttım.dolabı açtım gözüme minho'nun tişörtünü kestirdim yerinden çıkarttım açtım yeteri kadar uzundu tek bunu içime de boxseri mi giyinmeye karar verdim önceki tişörtümü aldım banyoya ilerledim.

giderken de üstümü komple çıkartıyordum bu uykudan ve güzel kokan tişört uyumak çok güzel olurdu  hele birde tişörtün sahibi "hmm" üstümü kirliye attım yenileri koydum küvetin içine girdim suyu açtım su ilk başta biraz ses çıkarttı ardından bedenime döküldü o gibi kokmak istiyordum.şampuanını aldım saçıma döktüm güzelce saçlarımı ovdum koku sarmıştı her yeri saçlarımı güzelce yıkadım ondan sonra soğuk suyu kafamdan aşağı döktüm üşümeme rağmen soğuk suyu bırakmadım yıkandım. 

Bedenimi lifim ile liflemeye başladım.

Ardından su döktüm,tamamen kendimi köpükten arındırdım.ve sudan çıktım havlumu aldım ilk başta saçımı kuruladım kupkuru yaptıktan sonra bedenimi de kuruladım

Islak olan her yerimi kuruladıktan sonra üstümü giyindim sandığımdan biraz kısaydı sanki ama kapatıyordu o yeterli olcaktı knowun sesi geldi etrafı topladım ve çıktım ona baktım beni ilk başta süzdü.

Lee know,hey ben kaç saattir o tişörtü aradım.

Han,dolabında onca tişört varken bunu mu alcaktın?

Lee know,senin altında ne var?

Tişörtümü tuttum hafiften kaldırdım ve tebessüm ettim

Lee know,ben kıyafetlerimi giyinmek için alıyorum.

Diyerek isyan çekmeye başladı,kaşlarımı çattım ellerimi belime koydum;  

Han,dediğin gibi alıyorsun  senin için geçerli benim için değil.

Lee know,onu vericek misin artık ?

Han,hayır.vermeyeceğim

Omzumu silktim,

Lee know,altına bişi giyin bacakların üşüyecek

Han,bişi olmaz.

Lee know,peki güzelim madem giyinmek istiyorsun.

Han,dolapta onca şey varken buna mı tutuldun?

Kafasını salladı omuz silktim

Pantolonunu çıkarttı.altına başka bişi giyindi.

Lee know,hadi gel aşağıda film yeri yaptım

Han,tamamm gelim bari.sen üstünü neden giyinmiyorsun?

Lee know,bilmem sıcak sanırım.

Yanına gittim kasına vurdum ama kolumu yakaladı

Han,bak madem tişörtü çok istiyorsun bilek güreşi yapalım?

Bana garip şekilde baktı elimi kalçalarıma koydum.

Han,ne oldu?

Lee know,ikimiz mi bilek güreşi?

Han,evet ne var?

Lee know,hiç yok madem çok istedin

Kapıyı açtım adımlarımı aşağı doğru yol aldım.çok güzel bir film yeri vardı koltuğun önü uzun bir şekilde duruyordu onun üstünde yorgan kumanda,cips ona içgi bana ise kola koymuştu,masanın önüne oturdum o da öne eğildi dizini masaya koydu bende dizimi masaya koydum ellerimiz kavuştu.

Han,üç diyince.

Lee know,tamam.

Han,üç.

Daha gücünü kullanmasına izin vermeden elini masaya indirdim,ve ben kazanmıştım çok kısa sürmüştü,ama olsun.

Lee know,hayır bu sayılmaz.

Han,aaa hayır sen haksızlık yapıyorsun.

Geçip koltuğa oturdum ellerimi gögüsümde birleştirdim.dudağımı büzdüm.o da koltukta benim üstüme eğildi ben onun altında kalarak koltuğa uzandık.saçlarımı okşamaya başladı.

Lee know,peki sen kazandın o zaman.

Dudağıma öpücük koydu.

Lee know,ayrıca bu sana çok yakıştı.

Diğer elini de bacağıma koydu okşamaya başladı.

Biraz daha geriye çekildim.en sonunda dikeldim.o da dikeldi koltuğa yaslandık.

Güzel şekilde hazırda duran filmi açtık. 

PARTİCİPATİON 2Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin