Korku içinde Lee knowa sarıldım.ne diyordu jungkook kesmek ne alaka?
O kadar çok sıkı sarıldım ki kafamı ona gömdüm,elini benim sırtıma koydu.Han,ne kesmesi ne diyorsunuz?
Jungkook,üzgünüm ama gerçekler bunlar.
Lee know,küçüğüm sakin ol ben burdayım
Şuan hiç bişi beni korkumdan alıkoyamıyor tir,tir titriyordum aklıma bedenim ayrık,ayrık olduğu geldi daha çok kollarıma sardım.
Jungkook,bakın sakın bir kaç hafta mümkünse dışarı çıkmak yok
Lee know,tamam biz gidiyoruz korktuğu yeter.hadi küçüğüm
İstemsizce gözümden yaş aktı.endişe doluydum ölcek miydim?
Beni kucağına aldı bacaklarını mı kollarımı ona doladım jungkookun dediği şey bende şimdiden tramva olmuştu.
Gözümden yaşlar dökülmeye başladı içimi çekiyordum ağlarken
Dışarı çıktık.
Lee know,güzelim?
Han,korkuyorum beni kesicekler mi?
Lee know,hayır tabikide buna izin vermem
Arabanın kapısını açtı geçip oturdum kemerini taktım.korkudan ağlamak elde değil bedenim ayrık ayrık ve kanlar akıcaktı.oda yana geçti oturdu.
Lee know,korkma güzelim.ben seni her zaman koruyacağım
Han,ondan eminim ama genede korkuyorum
Bişi demedi yüzü kireç gibiydi.arabayı çalıştırdı hızla ilerledi parmaklarım ile oynamaya devam ettim.gene telefonuma bildirim geldi.
Korku ile irkildim,telefonu çıkartıp baktım,
_ha ha ha küçük velet korkmuşta mesajıma cevap vermiyor
Know görmeden telefonu geri koydum.
Ona baktım gene sigara içiyordu.yüzünde sinirli ifade vardı ama gözleri korku içindeydi önüme döndüm az kalmıştı yani sanırım korkudan herşeyi unutmuştum.
Bana ne olcaktı?
_
Arabadan indim.eve gelmiştik kapıya doğru yürüdük.ikimizde de sessizlik çökmüştü tek sessizliği kapının kilit anahtarı dalgınlığı mı durdurdum.ona doğru döndüm kapıyı açtı ikimizde içeri girdik.direkt koltuğa yayıldık.
Lee know,akşam dışardan söyleyelim mi küçüğüm?
Onun yanına doğru koltuktan emekleyerek yanına ulaştım ellerim ile yüzünü tuttum.
Han,benim için endişelenme senin için ölümü bile göze alırım sevgilim .
Yaklaştım ve dudaklarımı onun dudakları ile birleştirdim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
PARTİCİPATİON 2
FanfictionSeri katille sevgilisi olan han jisungun hayatı birden değişir....çünkü yüzleşme vaktiydi.