141.han

44 10 12
                                    

Hazırlandım ve aşağı indim gözlerim şişmişti biraz sanki uykum var gibi.şimdi niye durup dururken uykum gelsin ki? Çok filme baktığım için mi acaba?

Aşağı sendeleyerek indim.ona baktım sigara içiyordu yanına gittim gözlerimi ovdum.bayılcak gibiydim gözlerim hafif kararıyor bazense başım dönüyordu ama hala neden olduğunu anlayamamıştım bana sırıttı beni kendine yaklaştırdı dudaklarıma tutkulu bir öpücük bıraktı ona sıkıca sarıldım ardından ona uykulu tebessüm ettim.elimi tuttu dışarı doğru götürdüm ikiletmeden arkadan geldim.şiddetli baş dönmesi ile kapının 20 santim uzağında durdum ona doğru döndüm göz karartılarım çoğalmış uykum daha çok gelmiş gibiydi.

Han,lee_

*İlaç etkisini göstermişti han Lee knowa döndü Lee know durgun şekilde hanı kollarının altından tuttu kaldırdı hanın gözleri yavaştan kapanıyordu o bunu yapmak zorundaydı.

O piç kurusu insana gitmesi için hanın kafasını boynuna koydu bacaklarını arkada birleştirdi ve kapıya ilerledi han artık kendini uykuya bırakmıştı sevgilisinin onu böyle uyuttuğunu bilse kim bilir ne yapardı?

Lee know sadece sırıttı.

Ama neyin sırıtmasıydı bu?

kapıyı açtı küçük koca bebeğini arabaya götürdü.öyle nazik tutuyordu ki uyanmasını istemiyordu.

Han uyandığında hatırlayacak mı?

Belki de hatırlamazdı?

Lee know arka kapıyı açtı sevgilisini dikkatle arka koltuğa yatırdı ardından kemerleri taktı düşmemesi için hızla davranması gerekti aksi halde uyanbilirdi.

Arka kapıyı kapattı telefonunu çıkarttı jungkooku aradı

Konuşmalar...

Lee know

şşşt lan kuro.

Jungkook

Söyle bacım.

Lee know

Ee artık diyorum yola mı çıksan?

Jungkook

Artık diyorum gelsen mi?ağaç oldum burda da han?

Lee know

Uyuyor.

Jungkook

Uyuyor mu?

Lee know

Sana kısa şekilde anlatıcam eğer soru sorarsan ağzını_.

Han ben böyle işlere girmemi istemediği için bende çok istediğim için ona ilaç verdim hayal dünyasında şimdi siktirol git bekletme beni.

Jungkook

Kes lan hadi.

Telefonu kapattı hızla şoför koltuğuna bindi.gitti kurbanına gitti kan görmeden yapamazdı Lee know.

Belki sevgilisi için zor dayanıyor olabilir ama yapıyordu insan öldürüyordu.durmuyordu kimse durduramıyordu onu.

Arabayı çalıştırmadan önce sigara paketinden sigarayı çıkarttı.

İçinden bir dal aldı tek eli ile dudakları arasına sıkıştırdı ardından diğer eli ile siper olmadan ucunu aleve verdi ama bir yandan da arkada uyuyan sevgilisine bakıyordu.

Herşeyi öğrendiğinde işte o zaman işler karışabilirdi.

sonra sigaradan derin bir nefes  içine çekti dışarıya üflerken sigarayı dudakları arasında bıraktı arabayı çalıştırdı o sıra gene büyük bir duman çekti daha sonra ağzındaki sigarayı eline aldı hızla sürmeye başladı.sigaralı olan elini vitese koydu küçük aynadan sevgilisine baktı

Ardından aynaya fısıldadı.

Üzgünüm güzelim.

PARTİCİPATİON 2Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin