145.1 hafta sonra

57 8 22
                                    

Koskocaman bir hafta geçmişti.

Ve o kadar şüphe uyandırıcı ki.

Korkuyordum bu bir hafta içinde deli gibi korkuyorum çünkü Lee know bir daha cinayetlere başlamıştı.

Herkesin katili olurken.

Benim katilim olma düşüncesi bile korkunç bişi idi.

Haber deli gibi Lee know anlatıyordu.

Yüzümde hala acı vardı.

Onun bana attığı Tokat'ın acısı hemde.

Dün sadece uyarmak istemiştim ama cevabım tokat olmuştu.artık onu durduramıyordum.çığrından çıkmış gibi..

Benimle az da ilgileniyordu ama gündüzleri ama kaos yaratıyordu.

Ama bugün sakindi.

Onun kucağına oturuyor sıkıca sarılıyordum sanki bıraksam benden kopacakmış gibi.

Saçlarımı okşuyordu varlığını hissediyordum ama çok korkuyordum.

Heran beni ittirip kalkıp buraları yıkabilir beni öldürüp katilim olabilirdi.

Ama biliyordum o beni seviyordu.

Ardından yüzümü ellerinin arasına aldı dudaklarımı öptü.

Hemen sarıldım bedenine onu çok seviyordum.

O gizli numaradan bana mesaj gelmiyordu bu içime su serpilmesine neden oluyordu ama diken üstünde duruyordum.

Aynı zamanda Lee know geceleri sadece boş tavana baktığını görüyordum geceleri.

Uyumuyordu boş-boş o tavana bakıyordu gizlice görüyordum o bana döndüğünde uyuyor numarası yapıyordum.

Çok başka şeyler vardı.

Yemek yemiyordu bu hafta içinde bir kaç kez benim zorumla yemişti su nerdeyse hiç içmiyordu.

Yüzümü yine ellerinin arasına aldı ona bakarken boynuma ilerledi.

Ellerini yüzümden çekti nazik olmayan şekilde boynuma girip belirli yerleri öpmeye başladı.

Ellerimi beline sardım öpmesine izin verdim.

Dişlerini geçirdi, acı içinde inledim.

Beni koltuğun üstüne yatırdı sertçe emmeye başladı.

Çenemin altına geçti kafam yukarda kaldı zevk içinde mırıldandım.

Üstüme çıktı.

Ama aniden telefon çalması ile direkt boynumdan çıktı üstümden kalkmadı ama.

Telefonu eline alıp direkt açtı konuşmaya başladı.

Telefonda ki adamın cızırtılı sesi geliyordu ne konuştuklarını anlamıyordum ama hararetli olduğu kesin.

Telefonu adamın yüzüne kapattı ardından birdaha boynuma girdi.

Devam etti öpmesine.

Ama bu sefer o kadar yapıyordu ki canımı yakıyordu.

Altından ise bana sürtünüyordu.

Ellerimi omzuna koydum çekmek istedim ama ellerimi aniden tutup kafamın üstüne yerleştirdi daha da acılı öpmeye başladı.

Bu sefer acı içinde inlemeye başladım.

Dişlerini etime geçirince ufak bir çığlık attım.

Boynumdan çıktı.

"Gidiyorum ben."

Dedi.

"Nereye?"

Dedim acı içinde?

"İşim var geleceğim."

"Peki."

Dedim ayağa kalktı görüşürüz bile demeden koşar adım kapıdan çıktı.

Uzandığım yerden kalkmadım ellerimi rahat bir yere koydum uyuma kararı aldım.

Esnedim ardından gözlerimi kapattım kendimi uykuya bıraktım.

Telefonunun bildirimini görmezden gelerek.

________

Adım sesleri artık çok yakında.

Uyuyan han jisunga yaklaşıyordu.

Belki de o adamdır herşeyin mesajını atan o adamdır kim bilir.

O kadar sessizdi ki han jisung uyanmıyordu.

Çizmeleri vardı üstünde ise rahat siyah kıyafetler.

Tam kötü insana yakışacak şekilde.

Han jisungun yüzünün bir santimlik gerisine eğildi cebinden kocaman kalın siyah bir bez çıkarttı.

Adam elini han jisungun yüzüne koydu narince okşamaya Başladı bu yüze çok şey yapacaktı.

Elinin tersini yanağında gezdirdi han jisung kıpırdandı adam hemen siyah büyük bezi han jisungun ağzına bastırdı han jisung direkt gözlerini açtı kafasını sağa sola salladı korku içinde bağırmaya başladı.

Adam daha sert bastırdı kafası nereye gidiyordu bezi takip ettirdi.

Han jisung korku içinde daha çok bağırdı.

Bilinci kapanıyordu elleri ile bezi çekmeye çalıştı ama adam ellerini tuttu daha sert bastırdı.han jisung kafasını daha hızlı salladı başı dönüyordu bayılmak istemiyordu.

Daha sert bağırdı.

Adamdan başka kimse duymadı.

Hareketleri yavaşladı eli koltuğa düştü adam bezi çekmedi han jisung son nefesini veriyordu gözleri kapandı tamamen adam bir kaç saniye daha bekledi en sonunda bezi çekip fırlattı ayağa kalktı han jisungun bacaklarına elini koydu bir elini de sırtına koydu aniden kaldırdı han jisungu götürdü.

Bilin bakalım nereye götürdü?

Han jisungu Lee knowun bahçesinin altına.

Yani yerin altına.

_______

Finaleeee az kaldııııı.

Nasıl hissediyorsunuz.

💖

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 12 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

PARTİCİPATİON 2Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin