Harry s Dobbym přistáli v nějakém starém domě na odpočivadle mezi přízemím a prvním patrem. Zezdola uslyšel křik. ,,Dobby to Harrymu Potterovi odnese do pokoje,"popadl Dobby kufr a klec Hedviky. Harry vešel do pokoje, který několik let, nikdo neobýval. Všude všechno vrzalo a páchla zde černá magie. Vešel do pokoje, kde byla fotka čtyř kluků. ,,Tati,"řekl Sirius. Přerušilo ho známe houkání:,,Hedviko,"řekl s úžasem a pohladil svoji sovu. Šel se umýt. Přemýšlel jestli ho hledá ministerstvo. Použil přece kouzlo. ,,Ne, Harry Potter si nebude brát hadry zlého bratrance,"zarazil ho skřítek a dal mu staré pyžamo, které bylo ve vedlejším pokoji, kde bylo:,,Nevstupovat bez dovolení Reguluse."
Harry když se umyval doufal, že se už do toho příšerného vězení nevrátí. Pro uklidnění si jakovždy přečetl knížku, pak usnul.
~
O několik hodin později:
,,Vem si můj starý pokoj,"řekl Sirius Jamesovi. ,,Já budu u bratra."
,,Ale ne,"namítal James. Sirius byl ale neústupný, když James vešel z věcmi, které si ještě zabalil v Godrikově dole do Siriusova starého pokoje byl v šoku.
,,Harry, Siriusi Harry je tady,"volal šeptem, když uviděl spát syna v pokoji přítele. Spala tam i Hedvika.
James celý brečel. Pohladil syna po vlasech.
,,Ach štěně,"řekl Sirius ke spícímu Harrymu a šeptal mu omluvy.
,,Jdu teda do pokoje pro hosty,"řekl James.
~
Když se Harry druhý den ráno probudil, nevěděl chvíli, kde je. Vzpomněl si pak na Dobbyho.
Na nočním stolku našel dopis poznal sebe a rodiče na fotce, co k němu byla. Ten Sirius nejspíš už nebyl naživu, když ho nikdy nezachránil od Dursleyových, jestli byl přítel jeho rodičů. Přečetl si dopis a vychrstlo mu plno slz. Šel dolů a slyšel křik:,,Zkrátka Dobby ví, co je dobré a zlé!",křičel Dobby na starého a zamračeného skřítka.
Když ho uviděl, tak se zeptal:,,V pohodě se vyspal Harry Potter?"
Harry kývl. ,,Syn krvezrádce a bláhové děvky, Krátura neví, co se Dobby pobláznil." ,,Tohle by paní v domě nestrpěla."
Než stačil Harry něco říct, Dobby druhého skřítkovi dal facku.
,,Zlý Krátura!",křikl. ,,Matka mistra Harryho Pottera nebyla žádná bláhová děvka!" ,,Dobby zachránil mistra od jeho nerodiny!"
Harry se zasmál. Dobby ho zkrátka za záchranu od Malfoyových bral jako svého pána.
,,Dobby vařil,"řekl skřítek. ,,Pán má snídani připravenou." ,,Musí si ji dát, ať už není hubený." Harry byl v šoku, když si sedl. Měl na tácu toasty s marmeládou, kávu, čaj, křupavou slaninu, klobásy a jogurt se třemi koláči.
Když snídal vešel dovnitř James a za ním Sirius.
,,Harry,"řekl stále překvapený James, že syna našel zde.
Černovlásek když zvedl hlavu zalapal po dechu tak, že mu malem zaskočilo.
ČTEŠ
Probuzení po letech a pomoc
FanfictionByl James Potter doopravdy mrtvý? Nebo se stalo něco jiného a kdo doopravdy pomohl Harrymu před třetím rokem?