15. Kapitola

101 1 0
                                    

25.12. 1993:
Harry se probudil. Chvíli nevěděl, co se stalo a co je za den.
Došlo mu, ale že jsou Vánoce a je na Grimmaldově náměstí se svým otcem a kmotrem a strýcem.
Šel dolů. ,,Dobré ráno synu,"usmál se James. ,,Dobré ráno,"usmál se Harry. Za chvíli zde byli i Sirius a Remus. Tyhle Vánoce kromě těch v Bradavicích byly pro něj nejlepší. Pomohl Pobertům to zde vyzdobit.
,,Dobby podává snídani,"objevil se skřítek. ,,Děkujeme Dobby,"usmal se James.
Dobby to už předtím i prostřel. Dali si vánočku a horkou čokoládu. Harry se celou dobu dojemné usmíval. Dobbyho vánočky s jahodovou marmeládou i meruňková byly báječný.
,,Děkujeme Dobby,"zavolal Harry na skřítka. ,,Dobby vždy udělá všechno pro mistra Harryho Pottera a jeho blízké,"objevil se skřítek.
Jinak portrét Siriusovi matky zůstal zakrytý během celého pobytu Harryho i Pobertů.
,,Za chvíli přijdou,"řekl James. ,,Kdo?",zeptal se Harry.
,,No přátelé tvojí přece,"pravil Sirius.
            ~
,,Nejdeme pozdě?",zeptal se Ron. ,,Vůbec ne,"usmál se Harry.
,,To jsme rádi,"usmála se Ginny. ,,Máte to tady vážně krásné,"řekla s úsměvem.
,,Nemáte hlad?",zeptala se Molly. ,,Ne,"odpověděl James. ,,Dobby nám udělal snídani." ,,A nechal i vám."
,,To je od něj hezké,"řekla Hermiona, která dorazila s Weasleyovými.
Ano, dárky si s rodiči dali včera a dorazila k Weasleyovým.
,,Chtělo by to veseleji,"řekl Fred a s Georgem hvízdli a vypustili z píšťalek vločky. Molly se zamračila.
,,Nech je,"zarazil jí James. ,,Jsou Vánoce." ,,Ahojte,"řekla Amelie, když se se Susan přiletaxovaly.
,,Ahoj Amy,"řekl Sirius a hned ji objal. Ano, objal. Všem přišlo, jakoby se ta blízkost, když si byli blízcí po smrti Siriusovi lásky Marlene obnovovala.
,,Ahojte,"přišli Augusta s Nevillem. Ano s Nevillem se letos Harry spřátelil, když zjistil, že Alice máma Nevilla byla jeho kmotra a jeho mamka Lily zase Nevillova. ,,Ahoj Harry,"usmál se na Harryho a všechny Neville. Když byli všichni šli na dárky. Dorazili pak i Siriusova sestřenice Andromeda s manželem Tedem a jejich dcerou Dorou.
           ~
Harry dostal od táty fotku z Vánoc jeho jako malého, s ním a mámou Lily, kde byli i Sirous, Marlene, Remus, Peter a Longbottomovi, od Rona novou násadu na koště, od Siriuse nové koště Kulový blesk jako náhradu za zničený Nimbus, když se díky mrzimorskému střelci zranil a spadl a zničil se mu Nimbus, od Remuse čokoládové žabky a plno mudlovského oblečení, od Hermiony knížku,,Pán naladový", od Ginny fotku z loňských prázdnin, když Harry strávil polovinu léta v Doupěti, od Freda a George nové vzorky jejich žertovných předmětů, od Nevilla fotoalbum za letošní rok v Bradavicích a od Molly jakovždy svetr. Ještě dostal další a to od Dobbyho teplé ponožky. Zkrátka to byly pro něj nejlepší Vánoce. ,,Jsou to moje nejlepší Vánoce,"šeptl tiše Ginny.
,,To ti věřím,"řekla mu zrzka tiše.

Probuzení po letech a pomocKde žijí příběhy. Začni objevovat