,,Moc mě těší paní Longbottomová,"řekl Harry, když podal Alici ruku a Neville se s ní objal.
,,Pro tebe teta Alice Harry,"řekla Alice. ,,Jsem přece tvoje kmotra."
,,Co táta?",zeptal se Neville.
,,Snad to bude fungovat brzy i na něj,"řekla smutně Alice. ,,Ráda bych ho tady měla.
,,Taky bych rád poznal svého tátu,"řekl Neville.
,,Mrzí mě chlapci, že jsem tady pro vás nebyla,"řekla Alice smutně a svého syna a kmotřence objala.
,,Nemůžeš za nic teto Alice,"řekl Harry. ,,Jediný na koho jsem naštvaný je Pettigrew, Skrk a Dursleyovi,"řekl James. ,,Že jen tak nechal Siriuse poslat do Azkabanu bez soudu."
,,Dobby nese pro pana Harryho Pottera a jeho rodinu zmrzlinu,"objevil se Dobby s tácem a poklonil se. ,,A Krátura za ním limonádu,"řekl.
Krátura se objevil a řekl:,,Krátura doufá, že už Dobby nebude otravný. Což se asi mýlí."
Všichni se zasmáli. Za chvíli skřítka Longbottomových Fitsy přinesla sušenky. ,,To je většinou tak u Dobbyho a Krátury,"pravil Sirius. ,,Hádky. Aspoň se člověk nenudí."
Náhle vystoupila z krbu léčitelka a řekla:,,Paní Longbottomová je naděje, že se uzdraví i váš manžel."
,,Kdy?",zeptala se.
,,Zítra,"odpověděla léčitelka. ,,Dojděte s tím lektvarem hned ráno."
~
Harry prosil tátu, Siriuse a Alici ať můžou s Nevillem být u toho. A taky Ginny. V druhé půlce prázdnin měla být svatba Siriuse a Amélie.
Sirius totiž dal opět svůj vztah s Amélií dohromady a tak proto s nimi měla na dovolenou spolu se Susan letět.
ČTEŠ
Probuzení po letech a pomoc
FanfictionByl James Potter doopravdy mrtvý? Nebo se stalo něco jiného a kdo doopravdy pomohl Harrymu před třetím rokem?