19. Kapitola

92 5 4
                                    

25.6. 1994:
Za pět dní se mělo jet domů. James byl se Siriusem u Svatého Munga s lektvarem, který James udělal s pomocí Severuse a Narcissy. ,,Nevím, jestli to zabere,"řekla léčitelka Brianová. ,,Ale zkusit to můžete." ,,Paní Longbottomová,"podala lektvar Alici s nechápajícím výrazem a pomohla jí ho vypít.
,,Jamesi, Siriusi,"řekla pak, když byl lektvar v ní. ,,Kde je Neville?" ,,Kde je moje dítě?" ,,Jamesi ty žiješ?" ,,Siriusi co ty tady děláš?" ,,Vždyť ty si Lily a Jamese zradil!"
,,Alice uklidní se,"dal jí James ruku na rameno. ,,Sirius nás nezradil, náš strážce tajemství byl Peter." ,,Ano, já žiji." ,,O Nevilla se neboj, je v Bradavicích s Harrym."
,,V Bradavicích?",vyjekla v šoku. ,,Vždyť on je dítě." ,,Co tam dělá?"
James jí všechno stručně řekl. Alice byla v šoku.
,,Panebože!,"zalapala po dechu. ,,Já byla s Frankem v nepříčetnosti dvanáct let a pamatuji si Nevilla jako dítě!" ,,A chudák Harry!" ,,Zneužívaný deset let!" ,,Jak ten Brumbál ho mohl nechat u Lilyiné hrozně sestry?!" ,,Můj kmotřenec byl zneužívaný!" ,,Dovolte mi ho zabít!" ,,A říkat všem, že byl Sirius váš strážce tajemství!" ,,Říkám vám dvěma, že já i Frank přestaneme podporovat jeho i jeho řád ohnivého kuřete a nikdy se k němu nevrátíme!"
,,Klid Alice,"uklidňoval jí James. ,,Už jsme podali žalobu a o prázdninách bude jeho soud a on vyletí z Bradavic." ,,Skutečný ředitel řeší přece jakýkoliv typ šikany a neplete se do osobního života."
,,Pravda,"řekla hned Alice. ,,Kdo ví, jestli o tom netušil, že budeme napadeni." ,,Kdybych věděla, kde je můj kmotřenec, tak bych to nenechala být."
,,Promiň Siriusi, že jsem v tu chvíli tomu uvěřila,"omlouvala se pak Siriusovi.
,,Není to tvoje vina,"uklidňoval jí Sirius. ,,Frank je teď hlavní."
Alice si to uvědomila a volala na léčitelku:,,Co můj manžel Frank?!"
Podívala se na postel a Frank tam jen ležel s otevřenými oči jako před chvílí ona.
,,Paní Longbottomová, omlouvám se, nevím, proč ten lektvar nezabírá i na vašeho manžela,"odpověděla léčitelka mrzutě. ,,Neboj Alice,"objal jí James spolu se Siriusem. ,,Se Severusem a Narcissou na to přijídeme a Franka též dáme dohromady." ,,Teď si musíš jít domů odpočinout a očekávat brzy Nevilla." Alice mu nakonec dala za pravdu a následovala dva Poberty.

Probuzení po letech a pomocKde žijí příběhy. Začni objevovat