2. Kapitola

175 7 0
                                    

,,To není možné,"řekl tiše Harry a vstal. ,,Tati,"oslovil Jamese se slzami. ,,Jsi to vážně ty?" ,,Jsi duch?"
,,Harry,"řekl. ,,Klidně ti to dokážu," a proměnil se v jelena.
,,Ty se umíš proměnit ve zvíře?",zeptal se ho. ,,Jo,"řekl mu muž podobný jemu. ,,Nevíš, co je zvěromág?"
,,Vím,"odpověděl mu. ,,McGonnagálová se umí též proměnit v kočku."
,,Též to umím,"odpověděl mu James. ,,V jelena." ,,Ve skutečnosti jsem opravdu neumřel."
Až teď Harry věřil, že vidí svého otce skutečně a není to sen.
Se slzami pevně otce objal. Oba brečeli. ,,A jakože sis pro mě tam nepřišel?",zeptal se se slzami. ,,Proč si mě nechal v tom pekle?"
,,Probudil jsem se teprve včera v Godrikově dole,"vysvětlil mu. ,,Vražedná kletba mě nezasáhla úplně."
Harry by normálně neřekl v pekle, ale viděl přece svého otce, kterému to mohl říct. Snažil se sám celých deset let najít v mudlovském světě tak věděl, že ani v kouzelnickém nenajde.
V pěti letech to řekl učitelce, že spí v příštěnku pod schody a ta si násilné příbuzné zavolala ohledně toho a strýc jí řekl, že je kluk, který se pohadal se svým bratrancem a potřebuje pozornost. Ta mu k jeho smůle uvěřila a pak ho už ignorovala a Dursley mu ten večer zlomil ruku. V osmi létech dokonce zkusil utéct, bohužel neměl dost peněz na lupínky a tyčinky Mars a čapli ho mudlovští policajti, když se pokusil utéct ze supermarketu bez placení a byl při té chybě vrácen zase zpět do rukou toho pekla.
Brumbála teď dvakrát prosil, aby mohl zůstat přes léto v Bradavicích, ale ten mu řekl, že ho jeho ,,rodina" miluje a neposlouchal ho, stejně jako nikdo z učitelů, až teď Dobby mu pomohl.
     ~
,,Je mi to moc líto synu,"řekl mu, když stále brečel.
,,Není to tvoje vina,"řekl mu Harry a zabořil obličej do jeho mikiny.
,,A kdo jste vy?",zeptal se Siriuse, který byl za ním.
,,Tvůj kmotr Sirius Black,"řekl mu. ,,Dlouhodobý přítel tvého táty."
James se usmál. ,,Jmenovali mě tvým opatrovníkem v závěti,"řekl.
,,A proč si se o mě nepostaral a opustil mě?",zeptal se ho Harry.
,,Udělal jsem jednu chybu té noci, kdy k vám Voldemort přišel,"řekl. ,,Že jsem víc o tebe nebojoval a raději pronásledoval toho hajzla."
,,Jakýho?",zeptal se ho Harry.
Sirius mu vyprávěl, co se stalo. Harry byl pobouřený, co mu Brumbál udělal. Celých dvanáct let mohl být milovaný a chtěny, kdyby se do toho nepletl on. Respekt k němu teď skončil.
,,Není to ani tvoje vina,"řekl Harrymu Sirius. ,,Už se tam nevrátíš,"řekl mu James. ,,Už budeme s tebou."
,,Takže Ronova krysa Prašivka?",zeptal se když Sirius ukázal noviny.
Otec a Sirius kývli. ,,Ten hajzl,"řekl se slzami a oči mu zrudly.
,,Kdo jsou tihle pánové?",objevil se zase Dobby.
,,Můj táta a kmotr Sirius Dobby,"představil je Harry.
,,Tati, Siriusi tohle je Dobby, bývalý skřítek od Malfoyových,"řekl dvěma Pobertům.
,,Dobby si váží, že mě Harry Potter osvobodil,"zaskřehotal skřítek.
,,Mistr krvezrádce je tady,"objevil se Krátura. ,,A další krvezrádce,"obrátil se na Jamese.
,,Zlý Krátura,"bouchl ho zase Dobby. ,,Krátura nesmí pány urážet."
Sirius vyprskl smíchy, když viděl jak Dobby skřítkovi uctívajicímu jeho nenáviděnou matku vrazil.
Dobby okamžitě dal stejnou snídani i Jamesovi a Siriusovi a řekl Harrymu:,,Mistr Harry Potter musí dojíst svojí ."
Harry věděl, že s Dobbym nemá cenu se dohadovat, tak jedl. James i Sirius si chtěli s Harrym promluvit.
,,Dobby,"zavolal Harry skřítka. ,,Mistrovi snídaně nechutná?",ptal se skřítek.
,,Jo, ale chci se zeptat, kde jsme."
,,Starý a vznešený rod Blackových,"řekl. Jeho hlas zněl básnicky.
Sirius se zachychotal. ,,V mém rodném domě štěně,  přesně řečeno."
Harry a James se též zasmáli. Harry plánoval dnes napsat přátelům. Chtěl ale hlavně ať jsou o Siriusovi diskrétní. A hlavně Ginny napsat, jak se má po tom, co se stalo v Tajemné komnatě.
Jeho otec a kmotr si chtěli promluvit o jeho životě. Oba ale věděli, že to nebude nic hezkého než přišel do Bradavic.
,,Vím, že mě vyloučí,"řekl. ,,Byla to nehoda,"konejšil ho otec, když jim řekl, jak se to stalo.  ,,Tvůj vztek byl oprávněný, ze vzteku ti bylo." ,,Reagoval bych stejně, kdyby tohle někdo přede mnou o tvojí mamince řekl."
Formulář do Prasinek mu James k jeho potěšení podepsal, takže měl radost, že tam bude moct jít se zbytkem třídy.
,,A navíc štěně by už tady včera sova byla,"dodal Sirius.
Harry se poprvé v životě cítil milovaný. ,,A ukryješ se Siriusi?",zeptal se. ,,Zůstaneme všichni tři tady teď,"řekl mu Sirius.
,,A já prokážu na ministerstvu svou totožnost a pronesu, že Sirius nebyl strážce tajemství,"řekl James. ,,Zítra půjdeme za jeho blízkou přítelkyni a to Amelií Bonesovou." ,,On ve stínovém kouzlu v psí podobě." 

Probuzení po letech a pomocKde žijí příběhy. Začni objevovat