5. Kapitola

137 6 4
                                    

,,Máma mistra Harryho Pottera nebyla děvka!,"probudila druhý den dvojici Pobertů a Harryho hádka Dobbyho a Krátury.
Vešli do jídelny a tam uviděli Dobbyho v Potterovské uniformě a Kráturu stát vedle něho.
,,A ikdyby mistr Harry Potter bude pořád syn čistokrevného pana Pottera!,"křikl Dobby. ,,Ale stále bude Potter krvezrádce,"řekl poznámku Krátura. Dobby ho na to zase majznul svoji ručkou.
,,Přesně tak Dobby,"řekl James. ,,Lily žádná děvka nebyla." ,,A co se tady vůbec děje?"
,,Krátura zase řekl poznámku o matce mistra Harryho Pottera pane Jamesi,"zaskřehotal Dobby. ,,Tak Dobby zase Kráturu musel umravnit."
,,Dobby nemusíš,"pravil Sirius. ,,To je moje práce, jsem jeho pán."
,,Dobby ale chrání svého,"trval si na svém Dobby.
Sirius se zasmál. Musel hledět na toho skřítka s údivem. Nemohl si vzpomenout kolikrát měl on Kráturu takhle praštit.
Náhle za oknem byla sova z ministerstva. ,,Jamesi, Harry,"řekl Sirius, když si převzal dopis Amy. ,,Za týden to mám." ,,A máš možnost Jamesi ukázat dokazující vzpomínky o Peterovi."
Harry se usmál. Cítil se až teď v bezpečí a to se svým otcem a kmotrem. Věřil, že se prokáže Siriusova nevina a bude žít s ním a s tátou.
Jak mu to všechno změnilo život, když ho zachránil Dobby.

Probuzení po letech a pomocKde žijí příběhy. Začni objevovat