14. Kapitola

116 3 2
                                    

21.12. 1993:

Dnes se mělo jet na Vánoce. Poprvé Harry jel na Vánoce domu a poprvé se těšil. Nebyli tam žádní Dursleyovi, kteří by ho odstrčovali stranou a dali by mu jen nějakou starou ponožku, ale byl tam jeho táta, kmotr a strýc. Ano s Remusem se spřátelili. Harry ho nakonec nevinil z jeho let utrpení, uvědomil si, že to bylo vina Brumbála ne jeho. Ikdyž Remus se dost trápil, že neudělal nic, aby svému synovci pomohl. Vinil se, že se Harryho nepokusil najít a zjistit, kde bydlí Petunie.
       ~
,,Těšíš se?",ptal se Ron. Ano, když jel Harry jeli i on a Hermiona. ,,Nepochybně,"odpověděl Harry.
,,Bude to fajn na Grimmaldově náměstí v domě, který mi změnil život,"usmál se. Změnilo mu to život díky Dobbyho pomocí, který ho zachránil před takzvanou ,,rodinou".
Když vysedli tak šel za Remusem. ,,Myslím, že jsou tamhle Harry,"řekl.
,,Ahoj tati,"objal černovlásek Jamese. ,,Ahoj synu,"řekl mu James a pevně ho objal. Pak ho objal Sirius.
,,Půjdeme?",zeptal se ho. Harry kývl. James ho vzal za ruku a přemístili se na Grimmaldovo náměstí.
,,Moc pěkný,"usmál se. Dobby to kolem vyzdobil do opravdové výzdoby.
,,Pán Harry Potter má od Dobbyho několik cukroví i pana Remuse,"řekl skřítek.
Remus si hned dal ty čokoládový. ,,Vynikající Dobby,"řekl mu s úsměvem.
,,Vidím Náměsíčníku, že máš pořád tu závislost na čokoládě,"ušklíbl se Sirius.
,,Nemám,"probodl ho Remus.
James i Harry se těm pohledům zasmáli.

Probuzení po letech a pomocKde žijí příběhy. Začni objevovat