Harry si to nakonec rozmyslel. Popadl brko a papír a napsal:
,,Ahoj tati a Siriusi,"
,,jak se máte?" ,,Máme nového profesora Obrany proti černé magii Remuse Lupina, je to ten, se kterým jste se bavili na nádraží." ,,Tváři se, že mě zná." ,,Prosím napište mi o něm." ,,A chci vědět, co uděláte s Brumbálem." ,,Půjde do Azkabanu?"
,,S pozdravem,"
,,Harry"
~
,,Dobby,"luskl prsty. Kluci Ron, Neville, Dean a Seamus zde ještě nebyli. Harry šel do pokoje první, protože byl dost unavený.
,,Co může Dobby udělat pro mistra Harryho Pottera?",zeptal se skřítek.
,,Dal bys tohle prosím tátovi?",zeptal se. ,,Dobby rozumí a dá to pánovi Jamesovi,"řekl, když si převzal psaní a zmizel s hlasitým ,,PRASK".
~
2.9. 1993:
Harry se druhý den probudil a viděl, že dopis mu už tam Dobby nechal.
Ron, Neville, Dean a Seamus ještě spali. ,,Promiň Hedviko,"řekl sově na bidýlku. ,,Přišlo mi, že Dobby byl rychlejší." Hedvika chápavě houkla.
Harry vzal do ruky dopis a četl:,,Milý synu,"
,,Remus Lupin byl náš přítel, jak te měl mít v péči se sestřenkou Siriuse Andromedou." ,,Prosím, hlavně se na něho nezlob, že tě nenavštívil a nepomohl ti." ,,Dost toho lituje, že věřil Brumbálovi." ,,Slíbil, že mu už nebude věřit, když jsme mu s Tichošlápkem řekli pravdu tak hned litoval, že ti nepomohl." ,,Ani by tě nikdo vlkodlakovi nehodlal svěřit, pokud u toho nebyla Andromeda." ,,Nedovolili by mu tě mít jako vlkodlakovi." ,,Jak jsem psal, lituje toho a kdyby vrátil čas, tak těch dvanáct let napraví." ,,Je na sebe naštvaný taky, že uvěřil těm lžím o Siriusovi." ,,Vybral si nás a tebe a nebude už ten Brumbálův věřící člověk." ,,Mrzí ho, že tě nechal žít s těmi bastardy." ,,A ano, máme v plánu dát na Brumbála žalobu a doručit Amelií všechny transakce, které z naších trezorů provedl nebo spíš kopií."
,,S pozdravem,"
,,Tvůj táta"
~
Harrymu se oči zalily slzami. Takže Remus Lupin byl tátův a Siriusův nejlepší přítel spolu s tím Peterem Pettigrewem a celých dvanáct let se o něj nezajímal. Nic neudělal, aby mu pomohl. Kdyby mu táta nenapsal ať se na něj nezlobí byl by na Lupina dost naštvaný. Mohl zkusit tenkrát kontaktovat tu Andromedu a spolu by ho jistě našli, když by to ministerstvo nedovolilo, aby ho měl on sám jako vlkodlak, jak to táta s mamkou chtěli. Když nemohl Sirius měl spadat pod ruku jeho a Andromedy!
Harry si ale přehrál, co mu psal táta. Že už Lupin nebude té staré lysce věřit a bude při něm, jeho otci a kmotrovi a lituje toho. Zatnul pěsti a počítal.
,,Dobby,"šeptl. ,,Co může Dobby udělat pro mistra Harryho Pottera?",zeptal se tiše skřítek.
,,Dones mi prosím uklidňující lektvar,"šeptl.
,,Dobby rozumí,"pravil skřítek a za chvíli se vratil s lahvičkou.
,,Děkuji Dobby,"řekl Harry a vlil lahvičku do sebe.
~
,,Co se stalo Harry?",zeptala se ho Hermiona, když šli snídat. Černovlásek zavrtěl hlavou a řekl:,,Nic, Hermiono."
Ucítil ještě tlak v hlavě. Poznal, že se mu už chce Brumbál dostat do hlavy.
Harry mu to ale zatrhl. Jeho otec a kmotr přes jejich strávené prázdniny ho naučili dalším kouzlům.
Sirius ho naučil i nitrobranu. ,,Harry co se stalo?",vyslýchala ho dál hnědovláska. ,,Hermiono, já ti to řeknu odpoledne, ne tady,"odpověděl Harry.
Ron mu na to chtěl něco namítat, ale Harry řekl:,,Ne, Rone, já to říkám jasně."
Poté si šel nabrat snídani.
ČTEŠ
Probuzení po letech a pomoc
FanfictionByl James Potter doopravdy mrtvý? Nebo se stalo něco jiného a kdo doopravdy pomohl Harrymu před třetím rokem?