31.10. 1993:
Uplynuly už dva měsíce od začátku roku. Dnes se šlo do Prasinek. Harry se hodně těšil. Viděl jak Brumbálovi koukalo z očí, že by mu to rád zakázal kvůli Siriusovi.
Harry se ale na něj škodolibě podíval. Byla prokázána Siriusova nevina zaprvé a zadruhé neměl na to právo, protože to měl Harry podepsaný od svého otce. Takže měl smůlu.
~
Zlaté trio kráčelo mrzí domy. ,,Je to tady víc než krásné,"řekl s úsměvem. Když vchàzeli ke Třem košťatům slyšeli zmijozelské zařval smíchy.
,,Co chceš Malfoyi?",zeptal se Harry chladně. ,,Nerozčiluj se Pottere,"řekla mu Pansy Parkinsonová. ,,Ať ti nepraskne cévka." ,,Klid, pojďte,"řekla Hermiona. ,,A bude tvůj táta podávat žalobu?",zeptal se Ron, když pili whisky pro nezletilé.
,,Bude,"kývl černovlásek hlavou. ,,Je to totiž jasný, že věděl čím sem si u těch bastardů prošel." ,,Byl hloupý, když si myslel, že mě špinavá sestra mojí matky bude milovat." Na začátku roku ve vlaku už to Hermioně řekl. Jeho kamarádka byla v šoku. Tušila, že byl týran. Byl její první přítel a chtěla podat s rodiči na ty bastardy mudlovské trestní oznámení, ale někdo jim to zarazil. Došlo jí, že Brumbál.
,,Mohli tě vyloučit ale za to co si udělal,"řekla mu v tom vlaku.
,,Patřilo jí to ale, moje matka a otec si zaslouží rozhodně větší respekt na světě než nějaká mudlovská kráva,"řekla jasně Harry. ,,Můj otec řekl, že by to udělal též, kdyby před ní někdo drze řekl o moji matce, že je děvka." Hermiona z toho zalapala po dechu.
~
,,Jestli to ale udělá, já toho dědka rozhodně krýt nebudu,"řekl.
,,Chápeme tě,"pravil Ron.
ČTEŠ
Probuzení po letech a pomoc
FanfictionByl James Potter doopravdy mrtvý? Nebo se stalo něco jiného a kdo doopravdy pomohl Harrymu před třetím rokem?