8. Kapitola

151 5 1
                                    

,,Ahojte,"usmál se Harry, když zaklepali Weasleyovi na dveře.
Ano, napsal jim o sobě, kde je a nabídl, že můžou na návštěvu. ,,Jamesi!,"křikla v šoku Molly a pevně ho objala. ,,Promiň Siriusi,"řekla.
,,Rone tvoje krysa,"řekl hned Harry příteli. ,,Dej mi jí chlapče,"řekl mu Sirius hned, když Ron ukázal klec.
,,Co chcete dělat s Prašivkou?",zeptal se Ron. ,,Proč?"
,,Je to náš bývalý přítel zrádce Peter Pettigrew zveromág,"vysvětlil James. ,,Pettigrew žije a je tady,"ukázal.
,,Jediné, co z Pettigrewa našli byl....,"chtěl mu na to říct Fred.
,,Prst!,"zdůraznil Sirius. ,,Ten hnusák si ho uřízl, aby to vypadalo, že jsem ho zabil."
,,Tak mu ji teda dej Rone,"řekl Arthur. ,,Poznáme to."
Ron vyndal teda krysu z klece a dal jí Siriusovi. Ta se začela vzpírat.
,,Podrž mi ho,"řekl Jamesovi. ,,Ať ho zase nemusím honit." Ten kývl. Sirius mávl hůlkou a krysa se začela zvětšovat.
Na jejím místě poté stál mužíček, který vypadal jako krysa.
Harry zalapal po dechu. Stejně i Weasleyovi. Nejvíc Ron a Percy.
,,Siriusi,"řekl s krysím úsměvem Pettigrew. ,,Jamesi." ,,Ty žiješ."
,,Ano!,"řekl naštvaně James a vytáhl hůlku. Stejně i Sirius.
,,Měl si být mrtvý!,"křikla šokovaně a naštvaně Molly. ,,Žiješ v mém domě dvanáct let a předstíráš, že si mazlíček mých děti!" ,,Proč?!"
,,Chtěl mě zabít,"ukázal na Siriuse.
,,Schovával ses, aby te nikdo z nových přátel nenašel!,"křikl na něj Sirius chladně. ,,Chtěl ses vrátit k němu pro případ, že by se vrátil!"
        ~
Někdo náhle zaklepal na dveře. Harry otevřel a viděl Hagrida a McGonnagálovou. ,,Promiň Jamesi,"řekla Minerva.
,,Promiňte paní profesorko a Hagride,"řekl Harry a ukázal na Petera.
,,Pane Pettigrewe!",křikla šokovaně profesorka.
,,Máš být mrtvý!",křikl na něj Hagrid.
,,Zde máš vysvětlení, že jsem nebyl zrádce, jak sis myslel Hagride,"ukázal Sirius na Petera.
,,Ukrývá se v našem domě celých dvanáct let a hrál si na Percyho a Ronova mazlíčka,"vysvětlil šokovaný Arthur.
,,Prodal si nás Voldemortovi!",křikl chladně James stále s hůlkou v ruce.
,,Já jsem nechtěl!,"zapištěl Peter. ,,Pán zla má zbraně, o jakých nevíte."
James mu celý vzteky bez sebe dal nakonec facku.
,,Kvůli tobě je Lily mrtvá!,"křikl celý naštvaný.
,,Řekni mi Siriusi, co bys dělal ty?",zeptal se Peter druhého bývalého přítele.
,,BYL BYCH ZEMŘEL NEŽ, KDYBYCH ZRADIL SVÉ PŘÁTELÉ!",křikl celý vzteklý Sirius a též mu dal facku.
Peter se obrátil na Hagrida a řekl:,,Ty tomu snad nevěříš Hagride."
Poloobr byl ale též na něj naštvaný i na sebe, že uvěřil Brumbálovi, že je Sirius, kdo je zrádce. Byl to přitom Peter.
Hagrid mu též dal facku a z té Peter spadl na zem.
,,Ani mě nevoslovuj!",křikl na něj naštvaně. ,,Já si myslel, že ty si hrdina, ale přitom jsi zrádna krysa!"
,,Zabijete ho společně?",ptal se Sirius naštvaně přítele.
,,Ne!,"křikla Minerva. ,,Stufety!," a Peter spadl.
,,Co děláte?",zeptal se James.
,,Ten patří do Azkabanu,"řekla. ,,Nechceš se tam vrátit přece Siriusi a ani ty tam nechces Jamesi." ,,Jestli by pak Harry nešel k Andromedě jak jste chtěli, musel by se vrátit do toho pekla."
,,Teď jakoby vás to zajímalo,"řekl jí naštvaně James.
,,Jsme oba blbí s Hagridem, že jsme tomu Brumbálovi věřili,"řekla naštvaně.
,,A vy jste věděli, že byl náš syn týraný?",zeptal se James Arthully.
,,Ne, docela,"odpověděl mu Arthur.
,,Pravda, zachraňovali jsme ho od mříží,"řekl Ron. ,,A tušili, že se s nimi Harry nemusí, ale že je to tak strašný jsme fakt nevěděli."
,,Proč si Harry Potter a jeho přátelé nedají oběd,"objevil se Dobby.
,,Dobby vařil, tak musíme do jídelny,"řekl James.
,,To je tvůj domácí skřítek?",zeptal se Hagrid. ,,Jo,"odpověděl Harry. ,,On mě zachránil od rádoby,,rodiny".
,,Jamesi, Siriusi jsem rád, že jste opět tady a vomlouvám se, především tobě Siriusi,"řekl Hagrid a oba naráz objal, že se málem zadusili.
,,No nic,"řekla Minerva, která též oba objala. ,,Incarcerous,"řekla a Petera, který byl stále omračený svázala a poslala patrona pro bystrozory. ,,Necháme vás, jen hlídejte tu krysu než si pro něj přijdou bystrozorove."
,,Já ho pohlídám,"řekl Arthur. ,,Vy běžte si dát oběd.
Rozloučili se s McGonnagálovou a Arthur čekal u dveří na bystrozory, kteří si pro Petera za pár chvil přišli. Arthur se hned jakmile si ho odvedli připojil k rodině a přátelům a dal si též od Dobbyho vývar a řízky s bramborovou kaši.
Harry se v jídelně bavil i s Ginny. Ta řekla:,,Měla jsem pořád noční můry, ale už je to lepší."
,,Dobby vaří líp než mamka,"šeptla mu Ginny.
,,Vsadím se, že kdyby nebyla tady na návštěvě navzájem by se hádali."
Harry se na její slova zachychotal.

Probuzení po letech a pomocKde žijí příběhy. Začni objevovat