1.9. 1993:
,,Tak se měj synu,"objal James syna. Pak ho objal i Sirius.
,,Jamesi, Siriusi,"objevil se náhle nějaký chlapík.
,,Zdravím Remusi,"řekl Sirius suše. ,,Teď víš, jak to bylo." ,,Věděl si, co se Harrymu stalo?",ptal se ho rozčíleně. ,,Věděl si kam ho ten dědek dal?" ,,Nafoukl sestru toho debila od Petunie Evansové té nejhorší osoby, se kterou ho ten dědek nechal a neměl na to právo."
,,Spal deset let v příštěnku pod schody,"řekl naštvaně James.
,,Řekl mi, že je v bezpečí,"pravil. ,,A proč se ten incident stal?"
,,Urážela mě a o Lily řekla, že je děvka,"řekl James naštvaně. ,,Ani nás neznala, maximálně nás jednou viděla na jejich svatbě." ,,Neměla právo nás urážet."
,,Kdo jste?",zeptal se muže Harry. ,,Harry jdi si nastoupit a najít své přátele,"řekl James. ,,Všechno potom ti řekneme." Harry teda kývl a šel hledat Rona a Hermionu.
~
James a Sirius všechno Remusovi vylíčili. Remusovi čokoládové oči se změnily na hrozivě karminové, že nějací mudlovští bastardi ubližovali jeho mláděti jeho synovci. Synovci který tak pro něj vždy byl. Kdyby to věděl okamžitě by ho odtamtud odvedl. Nevěděl ani, kde Petunie bydlí.
,,Platné krevní ochrany jsou v místě, kde to daná osoba považuje za domov,"řekl James. ,,To ti něco neříká?" ,,Sám si tu krávu jednou viděl a bylo jasný, že nás nenávidí."
Ano, jednou byli spolu na začátku šestého ročníku zde na nástupišti 9 3/4 a on se zdravil s Lily jako kamarádkou a ona místo loučení s ní jí nadávala do zrůdy.
Cítil se teď v depresích. Za Harryho, který deset let trpěl a za Siriuse, který byl dvanáct let v Azkabanu za něco, co neudělal.
,,Sakra promiň Siriusi,"řekl Remus se slzami a znovunalezeného přítele objal. ,,Jsem fakt blbý, že jsem tomu uvěřil." ,,Škoda že jste mě na Petera tu zasranou krysu nezavolali. Pak objal i Jamese a řekl:,,Promiň Jamesi." ,,Promiň, že jsem věřil Brumbálovi." ,,Že jsem nepomohl Siriusovi a Harrymu."
,,Co tady vlastně děláš Náměsíčníku?",zeptal se Sirius.
,,Mám být nový učitel v Obraně proti černé magií,"odpověděl vlkodlak.
,,Náměsíčníku tak jdi nasednout,"řekl mu James. ,,Ať ti to neujede." ,,A prosím hlavně nevěř Brumbálovi, on si ještě dovolil nejen zapečetit naše poslední vůle, ale zablokoval a svazoval magií mého syna,"řekl vzteky bez sebe.
Remus měl opět oči hrozivě karminové. Rozloučil se a šel nasednout do vlaku. Slíbil, že nebude řediteli věřit.
~
Mudlovské úřady vyslány ministerstvem v čele Amelie Bonesové jinak u Dursleyových našli věci dokazující zneužívání dítěte, tak je zatkli díky nálezu vyšetřovatele.
Když je odváděli a viděli to sousedé sledovali je s odporem. Když zjistili pravdu, že toho takzvaného delikventa nebohého chlapce zneužívali.
Vernon sebou mrskal v poutech a křičel až mu jeden policista pohrozil, že ho omráčí, jestli nepřestane, až pak přestal. Petunie brečela a vzlykala, že lidé, se kterými několik let sousedila se na ni dívali jako na švába a slimáka. Neuvědomovala si, že si za to mohla sama.
Dudley skončil v péči nejbližšího příbuzného což byla Marge. Všechno mělo být, ale u nich kontrolováno jednou za dva měsíce zda to u nich probíhá jak má a řádně. Jestli nebude všechno jak má, měla ho čekat ústavní péče.
ČTEŠ
Probuzení po letech a pomoc
FanfictionByl James Potter doopravdy mrtvý? Nebo se stalo něco jiného a kdo doopravdy pomohl Harrymu před třetím rokem?