Druhý den se rodina vydala ke Gringottovým. James dal Harrymu klobouk proti vidění. ,,Ahoj Griphoku,"pozdravil James. ,,Jsme tady kvůli trezorům Potterových.
,,Zdravím Jamesi,"řekl skřet.
James pak vysvětlil, o co jde. Tak Griphook dal Harrymu nůž a ten se píchl do prstu a vylil krev na papír. Našlo se:Harry James Potter
narozen: 31.7. 1980
Matka: Lilyana Mary Potterová, rozená Evansová
Otec: James Fleamont Potter
Kmotr: Sirius Orion Black
Kmotra: Alice Hope Longbottomová
Krevní stav: smíšený
Dědictví: Starověký a vznešený rod Potterových (ze strany otce
Starověký a vznešený rod Peverellových (ze strany otce)
Starověký a vznešený rod Blackových (ze strany vzdálenosti a kmotra
Starověký a vznešený rod Nebelvírů (ze strany matky)
Starověký a vznešený rod Zmijozelů (ze strany dobytí)
Magické schopnosti: Hadí řeč
Legillimens (blokováno)
Zvěromág (blokováno)
Magické jádro (60 % blokováno)~
,,To je šílený!",křikl James celý naštvaný, že si Brumbál dovolil nejen zkazit jeho synovi dětství a ještě svazovat magií.
,,Jak byla máma příbuzná s nebelvírskou linií?",zeptal se Harry celý v šoku.
,,Ikdyž jejich linie vymřela už před sty lety, tak byla přenášená z motáků na mudly,"odpověděl mu otec.
~
Když Harry podstoupil v podzemí budovy rituál, který mu skřeti s léčitelem nabídli, tak se vrátil nahoru.
Cítil se jako znovuzrozený. Jizvy, které mu způsobily jeho strýc a bratranec mu zmizely, stejně jako ta od baziliška a ta ve tvaru blesku. Nebylo to příjemný, protože se mu vracely vzpomínky z minulosti. Když se vracel do místnosti slyšel křik a viděl jak mu jde z hlavy kouř. Pokladník poté vytáhl knihu a kniha se rozzářila. Všichni poslouchal slova Lily:,,Já, Lily Potterová přísahám, že píšu zdrava, bez jakéhokoliv vlivu nebo Imperiu." ,,V případě své smrti zanechávám vše svému manželovi Jamesovi Potterovi a jedinému synovi Harrymu Jamesovi Potterovi." ,,Pokud nás oba zabije Voldemort nechávám Harryho v péči Siriuse Blacka." ,,Remusovi Lupinovi nechávám 90 000 galeonů a Severusovi Snapovi 50 000 galeonů a omlouvám se, že jsem ti to v pátém ročníku neodpustila."
,,Harry za žádných okolností nesmí jít k mé sestře Petunií Dursleyové, rozené Evansové."
,,Pokud není Sirius schopen postarat se o Harryho bude žít s Alici Longbottomovou, rozenou Fortescuovou a budou se o něj dělit s Remusem Lupinem, protože víme, že by ministerstvo nedovolilo, aby byl Harry s ním sám."
,,Pokud není ani Alice schopná o Harryho se postarat, bude žít s Andromedou Tonksovou, rozenou Blackovou a opět Remusem Lupinem."
,,Uvádím i jestli to nebude ani Andromeda Severuse Snapa s Remusem."
~
Harry byl z toho v šoku. ,,Jak máma znala Snapa a co mu neodpustila?",ptal se Harry. ,,Vím, že jste se nemuseli, ale máma..."
,,Byl její kamarád do pátého ročníku,"řekl James. ,,Než ji řekl, co neměl." ,,Možná to byla i moje vina tak trochu." ,,Jestli chceš ukážu ti pár vzpomínek." Harry kývl. James i Sirius taky Harry byli v šoku, že mu bylo svěřeno poručnictví nad Harrym.
~
,,To si opravdu ze začátku byl takový?",zeptal se Harry celý v šoku z toho, co viděl. ,,Ano,"řekl. ,,Ale dospěl jsem. ,,Doufám synu, že mi věříš."
,,Věřím tati,"pravil mu Harry.
ČTEŠ
Probuzení po letech a pomoc
FanfictionByl James Potter doopravdy mrtvý? Nebo se stalo něco jiného a kdo doopravdy pomohl Harrymu před třetím rokem?