18. Kapitola

62 4 0
                                    

,,Harry!,"slyšeli vyjeknout Rona, když všichni zatleskali.
Harry a Ginny od sebe odskočili a Ginny řekla:,,Rone já Harryho miluji."
,,Harry to není možné,"začel namítat Ron. ,,Ginny je jen fanynka."
Hermiona ho okřikla:,,Ronalde!" Ron celý zrudl.
,,Miluji ho!,"křikla na něj Ginny pobouřeně. ,,Od prvního setkání ho miluji!"
,,Dvanácteráku koukám, že Potterovi jsou vždycky na zrzky,"zasmál se Sirius. ,,Je vidět, že je Harry doopravdy můj kmotřenec."
,,Přál bych jim to Rone,"řekl mu na to Neville. ,,Harry jí má taky rád že ano Harry?"
Harry mu na to kývl za pravdu. ,,Jde za svým srdcem,"řekl dál Neville.
,,Jsi pravý syn svých rodičů Neville,"řekl mu na to James. ,,Mám pro tebe jinak dárek."
,,Jaký?",ptal se baculatý chlapec v šoku. ,,Se Severusem pracujeme na lektvaru, který by snad uzdravil tvoje rodiče,"řekl na to James. ,,A někdo nám pomáhá, je to jeho přímluva u něj."
,,Kdo?",zeptal se překvapený a plný radostí Neville.
,,Zatím to nechci říkat, ale chci ti pomoct, tvoje mamka je přece Harryho kmotra a Lily byla tvoje kmotra,"odpověděl mu James na to. ,,To by bylo skvělý tati,"usmál se Harry. ,,Chcete s něčím pomoct?"
,,Ne, Harry,"namítl James. ,,Do prázdnin to jistě bude."
Harry a Ginny hodně zajímalo, kdo to je, ten kdo Jamesovi a Snapovi pomáhá. Doufali, ale že se to podaří.

Probuzení po letech a pomocKde žijí příběhy. Začni objevovat