No hej. Nie dawno, a może i dawno, dostałam nominację od bradorable, za którą bardzo dziękuję.
Oto odpowiedzi:1.Co kojarzy ci się z dzieciństwem?
-Kojarzy mi się to, że wtedy niczym się nie przejmowałam i smutek był mi obcy, pomijając to, gdy mi mama zabrała lalkę, w skrócie, z dzieciństwem kojarzy mi się wolność.
2.Czy masz ulubioną płytę i dlaczego akurat ona?
-Nie mam ulubionej płyty i czasami myślę, że jestem jakaś zacofana, bo po prostu ich nie kupuje.
3.Czy jesteś duszą towarzystwa?
-To zależy od ludzi z którymi przebywam. Przy moich przyjaciółkach, zdecydowanie tak.
4.Masz jakieś hobby?
-Chyba oprócz pisania nie mam żadnych hobby. No chyba, że zalicza się też nadmierne oglądanie teledysków The Vamps oraz granie w różne gry typu CS.
5.W jakie miejsce bardzo byś chciała pojechać i dlaczego?
-Myślę, że najbardziej chciałabym jechać do Australii, głównie tylko dlatego żeby zobaczyć kangury. Wiem, można je ujrzeć w zoo, no ale.. Australia to Australia, tam wszystko jest jadowite i w ogóle. Adrenalina.
6.Przyjaźń czy miłość, dlaczego akurat ta więź?
-Może teraz ktoś uzna mnie za jakąś idiotkę, ale piszę to co myślę. Zdecydowanie miłość. Podam na przykładzie. Mam dużo przyjaciół, kilkoro tych bliższych, ale gdy któreś z nich napiszę mi "dobranoc :*", to na drugi dzień i tak nie chce mi się żyć, a gdy zrobi to chłopak, to wstaję z łóżka bez problemu i idę do szkoły cała rozpromieniona.
7.Czy masz jakiś nietypowy talent, jak tak to jaki?
-Nie mam nietypowych talentów, chyba.
8.Jaka jest aktualnie twoja ulubiona piosenka?
-Z ulubionymi piosenkami mam jak z majtkami, codziennie je zmieniam. Ale w tym momencie jest to: One Direction- Right Now.
9.Wolisz kawę czy herbatę?
-Mleko. A tak serio, to mleko, no ale skoro mam wybierać pomiędzy tymi dwoma, to herbata.
10.Z jakich portali społecznościowych, korzystasz najczęściej?
-Facebook, Twitter, Instagram. Czyli z tych co każda typowa nastolatka.
11.Za co mnie cenisz?
-Za to, że istniejesz.
Pff.. pff.. głupie pytanie.Moje pytania:
1.W jakim wieku chciałabyś umrzeć?
2.Góry czy morze, uzasadnij swój wybór.
3.Czy pisałaś kiedykolwiek, jakikolwiek rozdział na siłę?
4.Twój największy przypał.
5.Masz, miałaś, masz na oku jakiegoś chłopaka?
6.Co we mnie lubisz?
7.Czy jesteś typem szarej myszki, czy wolisz być w centrum uwagi?
8.Co robisz pierwsze po wejściu do szkoły?
9.Czy jesteś patriotką?
10.Na co zwracasz uwagę, wygląd czy charakter?
11.Pięć typów dziewczyn, których nie znosisz?Nominuję:
Kiregunda
Magnusowaa
myszka_2013
CZYTASZ
Love Letter (B.S)- zakończone
FanficHope Smile, dwa słowa zupełnie jej obce. Nadzieja i uśmiech, coś co zupełnie jest jej przeciwnością. Dziewczyna dotychczas mieszka w nikomu nie znanym miasteczku, ale pewnego dnia wyprowadza się do Londynu, gdzie jej historia dopiero zaczyna się pis...