Nowy początek...
weszliśmy do samolotu nie było łatwo zostawiać moje życie ale wiedziałam że tego potrzebuje... ale każdy poszedł w swoje strony ... my poszliśmy za marzeniami już się stało weszliśmy do samolotu...odlecieliśmy byliśmy w drodze do Paryża...lot zajął nam 2 godziny mieliśmy już zakupiony dom po 2 godzinach pojechaliśmy do niego taksówka poszliśmy do domu który był naprawdę duży przez kilka dni się rozpakowywalismy gdy wszystko było już na swoim miejscu postanowiliśmy wydać swoją pierwszą piosenke... zespół nazwaliśmy Four stars (przepraszam że taka słaba nazwa...) zaczęliśmy udostępniać na różnych platformach aż nagle dostałam powiadomienie od jebanego Kaulitza który udostępnił link do naszej piosenki dzięki temu ludzie zaczęli wychodzić i piosenka miała naprawdę dobry odbiór dużo ludzi pisało komentarze a my z dziewczynami zaczęliśmy się chyba za bardzo tym jarać narazie nie pokazywaliśmy twarzy ale najpierw chcemy zobaczyć jak ludzie nas odbiorą potem będziemy działać.
ROK PÓŹNIEJ
Nasza popularność bardzo wzrosła nie wiem jak w takim krótkim czasie staliśmy się tak popularni mieliśmy dużo fanów a za niedługo był wywiad nie był to mój pierwszy ale był on z Tokio hotel nie byłam pewna czy tego chcę ale nie miałam wyboru już się zgodziliśmy a z tego co wiemy tamci też.
byliśmy znani na cały świat... to było nie niesamowite jak ze snów wypuściliśmy sporo piosenek.Lily- Jest wokalistka zespołu Four stars nadal jest burntka z brązowymi oczami ma szczupłą sylwetkę i płaski brzuch , jest Singielka.
Rose-jest singilką gitarzystka zespołu, mówią że Rose zmienia chłopaków jak skarpetki dziewczyna nie lubi jak się tak o niej mówi bo tak nie uważa, po trudnym zerwaniu nie potrafiła nikogo pokochać a te wszystkie chłopaki przy których paparazzi widziało ja to są chłopcy ...,yyy poprostu Rose liczy na znalezienie kogoś kogo będzie mogła pokochać.
Rose nadal jest brunetka z Niebieskimi oczami tylko że jeszcze mocniejszym jej niebieskie oczy widać z daleka Rose jest porównywana do Toma Kaulitza przez kolczyk i styl ubioru i szczególnie że Rose gra na gitarze , ale nikomu to nie przeszkadzało, Rosa zapomniała już o chłopaku i nie zależy jej na nim..tak jej się przynajmniej wydaje bez problemu może przebywać z nim w jednym pomieszczeniu tylko żeby się nie odzywał .
Uważają rose za atrakcyjną ma duże powodzenia u chłopaków.
Rose doskonale potrafi chować emocję w sobie i jest tak samo kochana i miła jak była .Emily -Singielka jest druga gitarzystka zespołu ,nadal jest brunetka z zielonymi oczami była trochę pomijana przez fanów którzy większą uwagę zwracali Lily i Rose ale szczególnie Rose wszędzie były o niej edity , ale Rose Lily i Olivia starały się żeby do takich sytuacji nie dochodziło, i co prawda działało nadal rose i Lily były trochę faworyzowane ale dzięki tym że dziewczyny się nie pchają do kamer ich Fani zwracają większą uwagę na CAŁY zespół.
Olivia -Nadal blondynka z niebieskimi oczami jest Singielka gra na perkusji nie lubi się zbytnio wyróżniać jest kochana i miła dla swoich fanów nie lubi jak ktoś jest odtrącony.
___________________________________________Wywiad był jutro, dzisiaj mieliśmy zarezerwowane hotele niestety mieliśmy wszyscy razem ale trudno jakoś zabardzo się tym nie przejmowałam nie widziałam jak wyglądają jak się zmieniło nie znam George i Gustava, podjechaliśmy uberem pod hotel miałam ubrane

pan pomógł wyciągać nasze walizki gdy ja już swoje otrzymałam czekałam na resztę dziewczyn nagle pod hotel podjechało jakieś auto a z niego wyszło całe Tokio hotel no cóż trochę się zmienili ale zbytnio nie chciałam na nich patrzeć, czułam wzrok na sobie co trochę mnie zirytowało ale potrafiłam to ukryć nie widziałam jak wygląda Tom ale nie interesuje mnie to i tak go zobaczę więc się dowiem przyszła do mnie Lily z którą zaczęłam się śmiać i rozmawiać przez co zapomniałam już o tym że kilka kroków dalej stoi ten zespół.
Gdy już wszystkie mieliśmy walizki ruszyliśmy w stronę wejścia dostaliśmy klucze , weszliśmy do windy mieliśmy 2 pokoje 2 osobowe postanowiliśmy że ja będę z Lily a Olivia i Emily będą razem , pan powiedział mi że Tokio hotel mają pokoje na tym samym piętrze ale trudno weszłam razem z Lily do naszego pokoju zbytnio się nie rozpakowywalismy bo byliśmy tam tylko na 2 dni potem byliśmy zaproszeni na jakiś wytęp gwiazd w którym mamy zagrać znając życie tamci też tam będą tak chodzi mi o Tokio hotel nie mam nic do nich bill był moim przyjacielem ale kontakt mam się urwał odrazu jak wyjechałam do Paryża tylko do Toma miałam ale już o tym nie myślę dzisiaj byłam umówiona z moim kuzynem czyli Olivi i Emily też ale dzisiaj tylko ja się z nim spotykam ale to dopiero o 18 a teraz była 10:48 nie wiem kiedy tak wcześnie wstałam aleee o 11 był obiad w hotelu na który musieliśmy iść
CZYTASZ
Two stars in your eyes ★ |Tom Kaulitz
Teen FictionMłoda,utalentowana gitarzystka której marzeniem jest założyć swój własny zespół,nie wierzy w miłość ani przeznaczenie do pewnego momentu wszystko się zmieniło oddała swoje serce... ale czy postąpiła dobrze? I on,nastoletni chłopak o wielkim talencie...