A więc pierwsze pytanie będzie dla...Toma Billa i Rose -O kurwa zaczyna się wiedziałam że tam będzie *
Chodzą plotki ze znaliźcie się wcześniej czy to prawda?- popatrzyłam szybko na Toma i Billa nie wiedziałam co powiedzieć na szczęście Bill zaczął.
Można tak powiedzieć chodziliśmy do jednej szkoły - poczułam ulgę nie musiałam się z niczego tłumaczyć kiwnełam tylko głową sugerując że to co mówi bill to prawda.
Czyli utrzymujecie dalej kontakt bo szkole skończyliście nie dawano z tego co się nie mylę - i chuj popatrzyłam ponownie na chłopaków ale cała dwójka siedziała cicho , więc ja zaczęłam.
Tak naprawdę to nie mamy , każdy poszedł w swoje strony ja pojechałam z dziewczynami odrazu do Paryża żeby spełniać marzenia .
Dobrze.. a więc teraz pytanie będzie dla obu zespołów a więc od kiedy zajmujecie się muzyką ?
Tokio hotel zaczęło mówić a szczególnie bill zbytnio nie zwracałam na to swoją uwage skupiłam na ludziach z widowni ... A szczególnie jedynego chłopaka którego widzę praktycznie wszędzie trochę mnie to przeraża.. ale nadeszła pora na naszą wypowiedź
Lily zaczęła mówić to co wiedziała ale nie widziała od kiedy ja i Emily gramy na gitarze więc Lily podarowała mi mikrofon jakaś dziewczyna pisneła tak głośno że dziennikarka podskoczyła a za to ja z dziewczynami się lekko za śmialiśmy i popatrzyliśmy w stronę widowni.
A więc, ja zaczęłam razem z Emily od małego gramy, w zasadzie mój tata nam pokazał wtedy mieliśmy w sumie 12 lat ?- popatrzyłam na Emily pytająco ,na co ona kiwnęła głową więc wiedziałam że mam rację nie byłam pewna czy zaczęliśmy w wieku 12 lat.
Dobrze dziękuję ,a teraz czy uważacie że Rose zmienia chłopaków jak skarpetki i że chłopak u niej jest tylko na jedną noc ? - Japierdole,popatrzyła w naszą stronę
Ja osobiście tak nie uważam Rose co prawda jest dużo razy widziana z innymi.. ale nikt nie wie kim dla siebie byli ale mamy pewność że do niczego pomiędzy nimi nie doszło - powiedziała Lily która wszytko powiedziała zgodnie z prawdą
Rose jeszcze nigdy nikogo nie przyprowadziła do naszego domu a o wszystkich chłopakach z którymi jest widziana nas informowała, tak było poprostu bezpieczniej hotelu żadnego nie wynajmowała żeby się z kimś tam umawiać ,zawsze wracała do domu nie wychodziła na długo więc wiem że Rose żadnym chłopakiem nie była na jedną noc - mówiła Olivia , widziałam jak chłopaki z zespołu słuchają wszystkiego uważnie patrząc się na osobę która właśnie mówi i na mnie ja tylko zmarszczyłam brwi .
Znam Rose od małego tak samo jak Olivia i wiem że nie nawiedzi takiego czegoś jak " chłopak na jedną noc " wiem że ją to brzydzi i wiem że Rose nigdy by żadnemu chłopakowi tak nie zrobiła , o wszystkich chłopakach nas informuje Rose ma swoje zasady i mogę to powiedzieć oficjalnie że Rose
Nie zmienia chłopaków tak często jak wam wszystkim się wydaje , to są zwykle spotkania Rose poprostu szuka kogoś kto będzie potrafił ja pokochać taka jaka jest a nie że względu na sławę...- powiedziała Lily , wszytkie się rozgadaly ale powiedzieli samą prawdę, czułam kogoś wzrok który wypalał mi dziurę w brzuchu popatrzyłam na chłopaków z Tokio i złapałam kontakt wzrokowy z Tomem..już wiedziałam kto to.Dobrze dziękuję teraz pytanie będzie podobne tylko że dla chłopaków, więc co sądzicie o tym jak tom traktuje dziewczyny?- nie śledziłam ich nie widziałam zbytnio co on odwala byłam ciekawa więc słuchałam ale nie tak żeby patrzeć się na nich patrzyłam na swoje dłonie które na ten moment wydawały się być naprawdę ciekawe ale słuchałam wypowiedzi chłopaków ale skierowałam swój wzrok na Toma który nie wyglądał na zadowolonego z tego pytania
Jak jesteśmy w takim temacie to może powiecie nam czy macie swoje drugie
połówki? - powiedziała dziennikarkaZaczęło się od Tokio
Ja na ten moment jestem singlem - powiedział Bill na co dziewczyny zaczęły piszczeć a ja się lekko zaśmiałam .
nie mam nikogo na ten moment - powiedział Tom były jeszcze głośniejsze piski na co Tom się uśmiechnął.
Potem już zbytnio nie słuchałam słyszałam tylko piski widowni zaczęłam myśleć o najróżniejszych rzeczach ale nawet nie wiem kiedy ale mikrofon został przekazany Lily która zaczęła mówić o tym że jest Singielka były piski ale mikrofon powędrował do mnie .
Na ten moment jestem singielka -powiedziałam z uśmiechem i dumą ,były tak głośne piski że odruchowo zatkalam uszy ale co nie zmienia faktu że sie uśmiechnęłam,podałam mikrofon dalej .
Teraz obserwowałam ludzi z widowni popatrzyłam w stronę grupki dziewczyn które siedziały na środku z jakimś banerem pomachały do mnie jak tylko zobaczyły że patrzę na nich uśmiechnęłam się lekko, odmachałam na co one zaczęły piszczeć zaśmiałam się lekko pod nosem .
Zadała kilka łatwych pytań ale nadszedł czas na coś co mogło popsuć mi cały dzień.Teraz wybierzemy 5 fanów z widowni którzy będą mogli zadać wam po jednym pytaniu - powiedziała dziennikarka, wiedziałam że to się dobrze nie może skończyć .
Dziennikarka wstała i zaczęła wybierać kilku ludzi , gdy zobaczyłam kogo wybrała serce zabiło mi mocniej, wybrała chłopaka który jest praktycznie wszędzie.... chłopak mówił jako 3 napalone fanki Toma zaczęły zadawać jakieś pytania ale nadszedł czas na chłopaka....
Mam pytanie dla Rose - o kurwa
Słyszałem że uratowałaś komuś życie, na tym budynku na którym sama chciałaś to zrobić , czy mogła bys powiedzieć nam kto to wtedy był?-powiedział chłopak z uśmiechem a ja już wiedziałam że mam przejebane wszytkie wspomnienia wróciły nie kontrolowane łzy zaczęły się nabierać do moich niebieskich oczu, na szczęście przyszła nasza menadżerka.
Koniec wywiadu !- światła zgasły a ja wybiegłam z pomieszczenia przechodziłam przez najróżniejsze pokoje wzięłam moja torebkę i wyszłam na dwór wyjęłam z mojej torebki papierosy , palić zaczęłam po przyjeździe do Paryża wzięłam zapalniczkę i zaczęłam palić czułam taki spokój ale łzy dalej lały się z moich oczu usiadłam na takim małym schodku próbowałam się uspokoić ale...ktoś wyszedł nie zwracałam uwagi kto to dalej wpatrywałam się w jeden punkt ale nagle osoba dosiadła się do mnie postanowiłam oderwać wzrok i spojrzeć na osobę która mi towarzyszyła .
Był to kurwa dobrze nam znany Tom Kaulitz.
Po co tu przyszłeś?- zapytałam już podirytowana wszytkie wspomnienia wróciły.
Martwiłem się...- powiedział Tom jakby w gardle miał kulkę.
Boże Tom nie rozumiem o co ci chodzi- powiedziałam i zaczęłam wycierać wszytkie łzy które były na mojej twarzy .
Wiem że dużo rzeczy zpierdolilem... Rose wybacz mi błagam - powiedział Tom spojrzałam na jego ciemne oczy ale tym razem były jak szkło wszystko się odbijało .
Nie wiem Tom...nie wiem mam mętlik w głowie..- powiedziałam już nie miałam siły płakać .
Rozumiem Rose ale przemyśl to błagam - słyszałam jak jego głos się łamie ... Czy tom przez ten rok jakoś wydoroślał? Nie naciska jak rok temu i.. w ogóle... Zmienił się...
Dobrze Tom obiecuje - chłopak wstał ja szybko wstałam gdy chłopak już wychodził złapałam go za rękę... I przytuliłam... potrzebowałam tego .. poczułam znowu jego mocne perfumy... I ciepły uścisk którego nie czułam w cholerę długo
Rose.. zostać tu z tobą ?-Zapytał Tom
Nie Tom dam sobie radę ..poprostu potrzebowałam się do kogoś przytulić... przepraszam- powiedziałam było mi trochę głupio
Nie spokojnie nic się nie stało...- powiedział Tom ponownie mnie przytulając
Zostanę tu z tobą dobrze ? - kiwnełam tylko głową że się zgadzam ...
___________________________________________1173 słów 💕
CZYTASZ
Two stars in your eyes ★ |Tom Kaulitz
Teen FictionMłoda,utalentowana gitarzystka której marzeniem jest założyć swój własny zespół,nie wierzy w miłość ani przeznaczenie do pewnego momentu wszystko się zmieniło oddała swoje serce... ale czy postąpiła dobrze? I on,nastoletni chłopak o wielkim talencie...