2.Finally Here

619 46 16
                                    

1943

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

1943

Genç kız büyük valizi çekiştiriken önüne gelen saçlarına üfledi ve alnından çekilmesini sağladı.

Bir kaç öğrenci omuzuna çarpıp geçerken görevli öğrencilerin kapıdan geçmesi için yer açıyordu.
Kız sonunda valizi merdivenlerden çıkarmayı başarmıştı zaferle gülümsedi.

Başını kaldırıp baktığında gülümsemesi soldu daha bir sürü merdiven vardı. Tam valizi tekrardan kavramıştı ki biri konuştu.

"Burada yeni misin?"

Duyduğu ses ile arkasına döndü. Kumral bir çocuk gülümseyerek ona bakıyordu.

"Nereden anladın?"
Kızda güldü.

Çocuk yanına geldi.
"Valizi yukarı çıkarmaya çalışıyorsun. Buraya bırakman yeterli görevliler ilgilenecek."
Çocuk valizi tutup diğerlerinin yanına koydu.
"İşte."

Kız utanarak güldü.
"Teşekkür ederim."

Çocuk elini uzattı.
"Ben Lorenzo."
"İlk sene için biraz büyüksün."

Kız çocuğun esprisine daha çok güldü.
"Son sene için geldim."
"Evelyn."
Kız çocuğun elini sıktı.

Çocuk kaşlarını kaldırdı.
"Son sene için okul mu değiştirdin? Cinayet falan işlemedin öyle değil mi?"

Kız kıkırdadı.
"Leydilik okulundaydım. Buraya gelmeyi uzun zamandır istiyordum fakat teyzemi ancak ikna edebildim."
Bakışlarını yere eğdi.
"Ona kalırsa bir leydi olup varlıklı biriyle evlenmem gerekiyordu."

Çocuk kaşlarını çattı.
"Ailen muggle mı?"

Çocuğa döndü.
"Annem ve babamı ben küçükken kaybettim. Teyzemle yaşıyorum. Ve hayır hiç biri muggle değil."

Çocuk başı ile onayladı kızı. Kız çocuğun armasını gösterdi.
"Buraya gelmeden önce slytherinlilerin korkutucu olduğu dedikodularını duymuştum. Sen hiç korkutucu görünmüyorsun."

Çocuk gülümseyip omuzlarını silkti.
"Ailem slytherine seçildiğim için hala şaşkın."
"Ama ben binamı seviyorum."

Birlikte merdivenleri çıkıp büyük salona geçtiler.

"Binan seçilene kadar bizimle oturmak ister misin?"

Kız hemen başını salladı. Arkadaş edinememekten korkuyordu ve Lorenzoya kanı gerçekten ısınmıştı.

Müdür dippet kısa bir konuşma yaptı ve son sınıf için yeni bir öğrenci aldıklarının haberini verdi. Ardından binasını seçmek için genç kızı kürsüye çağırdılar.

Then I Met A Girl | Tom RiddleHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin