10.Him Or Him

380 30 7
                                    

Genç kız çantasını omzunda sabitledi ve serin rüzgarın yüzüne vurmasıyla ceketine biraz daha sokuldu

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Genç kız çantasını omzunda sabitledi ve serin rüzgarın yüzüne vurmasıyla ceketine biraz daha sokuldu. Hava keskindi fakat kız üşümüyordu aksine rüzgar ona kendisini özgür hissettiriyordu. Bunu düşününce gülümsedi.

Adımlarını karagöle varınca durdudu. Kitap okumak için huzurlu bir yer aradığından bahsedince Wendy ona burayı önermişti. Okulun ilerisindeki ormanın bitişiğinde yer alıyordu.

Gözlerini etrafta gezdirdiğinde çalıların ilerisinde birini otururken gördü. Hafifçe parmak uçlarının üzerinde dikildi ve siyah saçlarını gördü. Heyecanla geri çekilmişti ki çocuk başını kıza doğru çevirdi.

Çocuk şimdi çatık kaşları ile ona bakıyordu. Uzaktan seslendi.
"Ne yapıyorsun orada?"

Evelyn çevresine bakındı.
"Kitap okumaya gelmiştim."

Çocuk ayaklanıp kitabını kapattı sağ eline aldı ve kıza doğru adımlamaya başladı. Kız gergince ayakta dikiliyordu. Çocuk önüne gelince durdu ve başı ile kızın elindeki kitabı işaret etti.
"Ne okuyorsun?"

Kızın yanakları kızardı.
"Hiç sadece aptalca bir şey."

Çocuk bir hamle ile kitabı kızın elinden aldı ve kapağını okudu.
'Uğultulu Tepeler'

Çocuk kaşlarını çattı.
"Bu nedir?"

Kız kitabı utançla çekti.
"Sadece bir muggle kitabı."

Tom suratını buruşturdu ve bedenini göle çevirdi. Bir süre gölü inceledi.
"Muggle yaşantısına neden merak duyuyorsun anlamıyorum."

Kız çocuğun yan profilini inceliyordu.
"Muggle larda bizim gibi birer insan."

Tom alay eder gibi sırıttı.
"İşte bu bugün duyduğum en saçma şey."
"Mugglelar ve biz asla karşılaştırılamayız. Onların hayatları bizimkilere karşın değersiz. İşe yaramazlar ve dünyadan bir haberler."

Kız da çocuk gibi bedenini göle doğru çevirdi ve gülümsedi.
"Herkesin hayatı değerlidir Tom. Sana göre işe yaramaz olmaları insanları değersiz kılmaz."

Tom bir süre sessiz kaldı. Sonra iç çektiğini duydu kız
"Ne hakkında?"

Kız kaşlarını çattı ve ona baktı
"Ney ne hakkında?"

Çocuk hala ona bakmıyordu.
"Okuduğun aptal muggle kitabı."

Kız gülümsedi ve önüne döndü.
"Sancılı bir aşk hakkında."

Çocuk alay eder gülümsemesi ile ona döndü.
"Gerçekten mi?"
"Aptal bir duygu hakkında aptal bir kitap."

Kız gözlerini devirdi.
"Bu duyguyu tatmamış olmanda onu aptal yapmaz Tom."

Tom bir süre ona baktı. Gözlerini kızın yüzünün belli bölgelerinde telaşsızca gezdirdi.
"Sen tattın mı?"

Kız da ona bakıyordu. Omuzlarını silkti.
"Sanmıyorum."
"Ama aptalca olduğunu da düşünmüyorum bu kitaplardan öğrendiğim kadarıyla aşk sana hiç tahmin etmeyeceğin delice bulduğun şeyleri yaptırabilecek kadar güçlü."

Then I Met A Girl | Tom RiddleHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin