Evelyn Hettynin getirdiği sabahlığı üzerine geçirmiş tüm bitkinliği ile şöminen ateşinin yüzünü ısıtmasına izin veriyordu.
Tom ise odada volta atıyordu.
Hetty gergince odaya elinde bir tepsi ve çayla geri döndü. Titreyen elleri ile odanın ortasındaki sehpaya koydu ve bardaklara çay doldurmaya başladı.
Bir bardağı kıza uzattı. Kız uzanıp bardağı aldı ve bir yudum içti. Hetty ardından bir bardak daha doldurdu. Toma uzatmıştı ki Tom eliyle onu reddettiğinde kadın geri çekildi.
Tom yalnızca kızın arkasında durmuş arada delice odada dolaşıyor arada ona beklentiyle bakıyordu.
Kız ayakta bekleyen kadına buyurdu.
"Hetty lütfen Bay Riddleın yarasını temizle."Tom tekrar onu durdurdu.
"Gerek yok Hetty. İyiyim ben."Ardından yavaşça kızın yanına geldi ve önüne diz çöktü. Beklenti ile baktı ona ama kız dalgın gözlerini ateşten ayırmıyordu.
Çocuk fısıldadı.
"Benden nefret mi ediyorsun?"Kız alayla güldü.
"Senden nasıl nefret ederim."
Ardından sonunda bakışları çocuğu buldu.Tom rahatlamış şekilde iç çekti.
"Gitmeyeceksin?"Kız gözünden bir damla süzülürken acıyla gülümsedi.
"Değişeceksin?"Tom hemen başı ile onayladı onu.
Kız sertçe konuştu.
"Söyle."Tom gözlerini sımsıkı kapatıp başını eğdi. Ardından kaldırdı ve kıza baktı.
"Değişeceğim."
Mırıldandı.Kız tekrar üzüntü ile gülümsedi.
"O halde seninle evleneceğim."Çocuk derin bir nefes aldı ve alnını rahatlamış biçimde kızın dizine koydu.
•
Kız Bobby ile olan kısa yürüyüşünden dönüyordu. Hava oldukça ılıktı. Bobby koşarak eve girdi. Hetty onları kapıda karşıladı.
Kız gülümsedi.
"Tom geldi mi Hetty?"Kadın başını olumlu anlamda salladı. Kız kadının kolunu sıvazlayıp eve girdi. Tomu çalışma odasında buldu.
Kapıyı yavaşça tıklayıp içeri girdi.
"Nasıl gitti?"Tom öfkeli bir biçimde elindeki kağıtları masanın üzerine fırlattı.
"Dippet beni reddetti."Kız kaşlarını çatıp ona yaklaştı.
"Neden? Senden harika bir profesör olur. Bunu biliyor olmalı."Tom elini saçlarına geçirdi.
"Genç olduğumu düşünüyor."Kız başını salladı.
"Sorun yok. Gelecek sene tekrar başvuru yapabilirsin."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Then I Met A Girl | Tom Riddle
Fanfiction"Kimsenin oğlu ve kimsenin kızı." Günümüz sihir dünyasında tanınmış bir yazar olan Harvey Millard, yeni kitabı için hiçliğin ortasında bulunan eski Riddle Malikanesini kiralar. Evin eski sahibi olan Tom Riddle'a ait bir günlük, içerisin de ise derin...