26.Maybe Next Life (End)

473 47 57
                                    

İki hafta

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

İki hafta...
İki haftadır Harvey odasından çıkmıyordu Hettynin getirdiği yemeği kapının önünden alıyordu o kadar Hetty onun için fazlası ile endişelenmeye başlamıştı.

İki haftanın sonunda Harvey Millard uzamış sakallarını kesmiş duş almıştı sakince odadan çıktı ve oturma odasında oturan endişeli Hettynin yanına indi.
Hetty adamı görünce heyecanla ayağa kalktı.

Harvey sakince yaşlı kadına yaklaştı ve elindeki kağıt yığınını gösterdi.
"Bu hikayeyi tüm dünyanın bilmesini istiyorum."

Hetty başını salladı.
"Siz iyi misiniz?"

Harvey başını salladı çok sakindi ama bu öğrendiği gerçeğin üzerine çığ gibi çökmesinden kaynaklanan bir sakinlikti. Daha çok yorgunluk gibiydi.

Zorlukla konuştu.
"Sonra ne oldu?
Beni bıraktıktan sonra...?"

Kadın üzgünce adama baktı.
"Bildiklerimi anlatacağım."
"Sizi bıraktıktan 2 hafta sonra..."

1951

Evelyn odadan çıkmayı reddediyordu yaşayan bir ölüye dönmüştü sadece uzanıyordu ve tavanı izliyordu günlerdir yemek yememişti Hettynin döktüğü diller boşunaydı onu hayata çeviremiyordu.

Tom Riddle ise aynı şekilde çalışma odasına kapanmıştı. Kapısı kilitliydi hiç kimseyi içeri almıyordu. Evde derin bir sessizlik vardı.

Hetty mutfakta düşüncelere dalmıştı. Yukarıdan ses duyduğunda mutfaktan çıktı Evelyndi.
Berbat gözüküyordu. Saçları tülerikti gözleri çöküktü çevresinde koyu halkalar vardı. Çok zayıflamıştı. Hetty ona korkuyla baktı.
"Efendim nasılsınız?"

Kızın elinde asası vardı. Hettye cevap vermeden Tomun çalışma odasına ilerledi ve elindeki asa ile kilidi açtı sesszice içeri girdi.

Hetty merakla kapının önünde bekliyordu. 20 dakika sonra kız odadan çıktı. Elinde bir mektup vardı yüzünde ise hiç duygu yoktu.

Hetty telaşla ona baktı.
"Bay Riddle içeri de mi?"

Kız sakince başını salladı ve mektubu kadına uzattı.
"Bunu uygun zaman geldiğinde oğluma ver."
"Artık buradaki işin bitti Hetty."

Kadın mektubu aldı ve kaşlarını çattı.
"Anlamadım Bayan Riddle."

Kız duygusuzca kadına baktı.
"Gitmeni istiyorum. İstediğin kadar para al. Artık burada çalışmıyorsun bir saat içinde toparlan ve git."

Hetty uğradığı şok ile kadına bakarken kadın çalışma odasına geri girdi ve kapıyı ardından kapatıp kilitledi.

Hetty telaşla ağlamaya başladı kapıyı bir kaç kez vurdu.
"Bayan Riddle lütfen konuşalım bu şekilde ayrılamam siz ne olacaksınız?"

Then I Met A Girl | Tom RiddleHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin